Monday 13 April 2015

GARLIC COMPLEX SHAKLEE

Assalamualaikum, salam manisss..!


Ohhh monday, Moga harini berllau dengan berita manis aje dan bersambung sampai esok,esokesokkkkk dan sampai bila-bila...




U olss sanggup ke makan bawang putih camtu jer.. even untuk masakan ade yang tak sanggup.. Orang kate kalo makan bawang putih banyak ni boleh jadi bau badan kuat... Tu yang kurang gemar TAPI ramai yang Tak tahu dalam bawang putih banyakkkk sangat kelebihan nya sehingga di capsule kan.. So now semua orang boleh menikmati kelebihan bawang putih tanpa risau akan bau badan yang kuat...



Ni bawang putih yang telah dicapsulekan.. Dari shaklee dan mestilah yang terbaik...



Seawal 3000 SM, orang-orang Babilon menggunakan manfaat bawang putih yang serba boleh. Ia digunakan sebagai ubat untuk pelbagai tujuan, termasuk jangkitan saluran pernafasan, masalah kulit, jangkitan parasit dan sebagai agen antibiotik dan anti-mikrob.

Kajian saintifik menunjukkan bahawa bawang putih digunakan untuk menyucikan darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Penggunaan bawang putih juga berguna dalam rawatan hipoglisemia, gangguan usus dan pelbagai masalah kesihatan.


Walau bagaimanapun, tidak semua makanan tambahan bawang putih sama.. Kebanyakan kaedah pemprosesan bawang putih yang digunakan hari ini, termasuk serbuk bawang putih yang dihancurkan, kapsul minyak bawang putih dan sebagainya, mengurangkan atau menghapuskan kandungan allicin. Allicin adalah komponen utama aktif bawang putih dan diperlukan untuk banyak manfaat bawang putih.

Jom kita tengok apa istimewanya GARLIC COMPLEX ni.

------------------------------------------------------------------------------


Allicin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan yang berfaedah.  Allicin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan.  Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik.


Kelebihan yang terdapat pada Garlic Complex keluaran Shaklee dalah Galic Complex diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas dan bebas 100% daripada penggunaan racun perosak.

Pembuatan supplement Garlic Complex dilakukan pada terkawal iaitu pada suhu bilik tanpa haba semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100%. ( tidak semua garlic yang dijual di pasaran mempunyai Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat, dan mempunyai sifat penyembuh.)



Kegunaan Allicin Pada Bawang Putih Untuk Kesihatan Manusia
---------------------------------------------------------------------------------------
  • Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak
  • Menormalkan keseimbangan lipoprotein
  • Menurunkan tekanan darah
  • Mempunyai anti-darah beku dan anti-ativiti radang
  • Berfungsi sebagai anti-oksidan
  • Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
  • Bantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air
  • Bantu rawat asthma


*Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi 500mg bawang putih.  

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.  



Untuk mendapatkan mana-mana set promosi APRIL 2015 ni.. Boleh hubungi mas ye..





Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...