Thursday 2 April 2015

BARU 2MINGGU DAPAT BONUS 3ANGKA

Assalamualaikum semua...

Harini terasa Allah sangat membantu mudahkan urusanku.. Ya Allah syukur di temukan dengan orang yang hebat-Hebat belaka... 

Baru kejap tadi, Anak buah shaklee wasap, dah dapat bonus katanya.. Exsaited sangat.. Iyeee kami exsaited sangat...! heheheee.. Padahal akak ni baru 2minggu je join dan terus aktif.. Sangat ligat.. Dalam mase 2 minggu boleh dapat 3angka.. Kalo sebulan, struggle camni.. Mas yakin akak ni boleh dapat 4angka terus..!!


Akak ni yang mas maksudkan adalah kak BJ dari Johor... Nah terjah FB akak BJ ni.. Dia boleh COD kat area yang berdekatan dengan nya.. Contact die kay... Punya lah semangat sampai mas berjangkit sama... Tahniahhh kak.. even baru 2minggu dah dapat 3angka... Bukan senang tau.. Akak ni dah kire hebat lah..!!

Kalo nak tahu, akak BJ ni tak kerja sendiri.. kami work as team dan semestinya kak BJ ni sangat rapat ngan mas even kami tak kenal dan tak pernah jumpa.. rapat tuntut ilmu yeee bukan berbual kosong ja yang tak de faedah... So, banyak faedahnya kalo banyak bertanye ni..

Yang best nya kak BJ ni, dia sangat energetik dan ke depan.. Apa mas mintak die buat dia akan buat..! terbaik.. i loike..! 
Sebab tu, senang-senang ja boleh dapat 3angka BONUS dalam masa 2minggu... 

Oh ye.. info, kak BJ ni bekerja.. Bukan surirumah, ada anak 2orang, umur dah 40++ tapi still ligat.. 
Just wanna tell, siapa kata wanita bekerjaya tak boleh buat side income..???
Senang-senang dapat 3angka.. Sapa nak bagi kan..???

Sebenarnya, sapa nak jer yang boleh buat..! samalah awak, kalo NAK mesti boleh.. Tak kire awak bekerja atau tak..

Secara personalnya, Masa mas kerja dulu, nampak not RM100 tu besar sangat nilainya.. boleh beli macam-macam.. Boleh belanja tok seminggu, itu for me mase kerja dulu lah... Tak pasti pula pada awak.. TAPI jika awak rasa not RM100 tu besar dan masih berkira-kira mana nak carik duit lebih nak bayar itu ini.. Dengan kos sara hidup yang makin tinggi.. mampu ker kita cut cost sedangkan semuanya keperluan dan memang kita perlukan...???


Saya boleh bantu awak untuk carik mana nak dapatkan side income tu seperti kak BJ.. Dengan syarat, hati kena kuat, mata kena tahan, Telinga kena pekak, Muka kena tebal dan yang penting Mesti rajin dan TAK BERALASAN.. Jika awak rase RM100 tu besar nilainya, Sungguh saya boleh bantu.. Sebab saya sedang mencari 6orang sahaja yang betul2 nak join kami, Yang betul-betul nak buat duit seperti kami, yang betul NAK, MINAT, nak berniaga seperti kami...

Sila cari mas ye...



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...