Friday 3 April 2015

BELI SUPPLEMENT SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI UNTUNG ATAU RUGI

Assalamualaikum semuaaa.. selamat sejahtera.. Moga semua dalam keadaan baik-baik dan dirahmati.. 

Alhamdulillah lepas mas cite yang anak buah bisnes berjaya dapat bonus 3angka dengan hanya 2minggu jer.. lepas duit shopping katenya.. For me terharu sangat dan bersyukur dapat tolong someone dalam keadaan ekonomi kite yang semakin tinggi taraff hidup... sambutan menggalakan.. Ramai yang bertanya macam mana nak join.. apa nak kena buat.. eh bersemangat lah.. Mas pon naik seh laa.. bersemangat same.. hihiiiii

Mas tahu, Ramai dikalangan anda membeli vitamin @ supplement shaklee dengan harga ahli kan..??? Jangan kata dah untung sebab dapat harga murah... Sebab Setiap barang / product shaklee ada point @ uv.. kami Panggil UV.. Dengan pembelian product shaklee ni kami akan kumpul UV untuk melayakkan dapat bonus dari shaklee.. Minimum cuma perlu 150UV dalam RM400-500 pembelian gitu dah layak dapat bonus dah.. So, dah fikir kan sapa rugi sapa untung..???

Persoalannya dah berapa banyak anda berbelanja membeli supplement shaklee dalam mase sebulan..??? Pernah tahu, pernah kira berapa UV yang terkumpul...???.
Tah-tah setiap bulan memang layak dapat bonus tapi sebab taknak daftar sebagai ahli shaklee, so tak dapatlah...

Jika anda rasa rugi sebab tak kumpul UV tu.. Boleh daftar sekarang dan belilah dengan ID sendiri serta KUMPUL UV untuk layak dapat bonus...

Bayaran keahlian Shaklee hanya Rm80 seumur hidup... Atau dengan pembelian RM900 dan ke atas anda layak dapat KEAHLIAN FREE + BONUS by CASH...
Disebabkan tak nak labur @ keluarkan modal untuk keahlian anda fikir dengan beli product shaklee menggunakan ID orang lain dah menguntungkan.. TAPI SEBENARNYA RUGI..! ANDA tak dapat kumpul UV untuk DAPAT BONUS..!!

Ok, tak mo cite banyakkk... Jika anda berminat nak buat duit nak carik duit tambahan @ side income HANYA DARI RUMAH atau KAT mana-mana pon boleh buat.. asalkan ada telephone canggih  @ smartphone yang ada internet...  smartphone ??internet..??? sape yang tak de kan..??? 
maaf kate la yeee... pak cik abdullah (bangla) yang kerja dengan ayah saya kat kg pon ade plan internet.. Kerja sawah padi ok..!

Jika awak melanggan internet semata-mata nak hadap FB 24jam... for me ia membazir tanpa mendatangkan wang.. sebab dengan cara tu ia boleh mendatangkan pendapatan secara tak sengaja atau disengajakan... Berfikirlah kedepan untuk mase depan yang semakin mencabar.. Semua perlukan duit.. tanpa duit bukan kita tak dipandang bukan kita dihina tapi nak buat apa-apa susah tanpa duit dan modal.. Fikirkan lah Moga Allah tolong kita... :)

Saya sedang giat mencari 6orang sahaja untuk dibantu, di asah yang memerlukan side income, yang NAK BUAT DUIT, yang aktif, berkeyakinan, tak tahu malu, rajin dan penting for me tak beralasan..!
Jika awaklah orangnya sila lapor diri kat saya ye.. saya menanti dengan hati terbuka dan nak sangat awak dapat side income beribu kalo boleh dan itu semua awak tentukan.. saya hanya beri tunjuk ajar semampunya...


Nak share sikit, Apa kata mereka yang dah berjaya dapat BONUS dari shaklee even RM200 sebulan... Jika awak nak saya tolong, tak kira awk bekerjaya atau suri rumah / student.. boleh wassap / emel saya ok.. insyallah saya sedia membantu,.. hanya 6 orang jer tau..! so, jadilah orang hebat.. ! jangan lepaskan peluang ni..









Camner..?? Jika rasa turut sama dapat bonus dari shaklee PLZ lapor diri ye.. dan jadikan ia income pasif anda..!!

saya yang ingin membantu anda :D




boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...