Sunday, 30 August 2015

TESTIMONI : ALFALFA PENYELESAI RESDUNG



ALFALFA COMPLEX..

TESTIMONI SUAMI PN MURNI

.
- resdung
- mkn udang,sotong dan mknan laut..muka gatal2 dan bersin..
- jerawat kuar nanah lg..
- alah pada habuk@debu2..




Mesti ada yang alami masalah terok ni kan...??? jgn tunggu lama.. MESTI cuba ALFALFA


WHATSAPP 016 6810844 untuk order  /  details

TESTIMONI : PENCUCI AJAIB

MASALAH LANTAI BERDAKI ..????

KASUT SEKOLAH HITAM   ???

jenuh gak nak menyental nye ni...



Basic H. 

pencuci Ajaib.. jangan tak caya yeee...



kerja membaSuh dan Mencuci semudah ABC..
Tak perlu Tonyoh Bagai..
Guna 1-2 titik pun dah cukup.. byk buih..

rugi tau x coba..
harga mampu milik..



WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Saturday, 29 August 2015

TESTIMONI : CUCI PUTING SUSU BERKERAK



Dish wash.. 

pencuci pinggan mangkuk..

ramai mommy2 yg kerap tukar puting susu kan..

ramai yg guna axion..Glo dan sebagainy utk membasuh puting susu kan..

Tapi puting tetap berkerak jgk kan..tonyoh2 sampai berpeluh ketiak tp puting susu masih  TAK bersih kan..

malu org tgk mommy2 mesti kerap g Pasaraya TT.. ManjaKu utk beli puting yg Baru..

Kalau ad pencuci Yg Mampu menghilangkn Kerak Susu sekelip Mata Mommy2 Nak X..???

Harga mampu milik..



WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details

Friday, 28 August 2015

TESTIMONI : PERUT TAK BUNCIT DAH




HERB LAX..

Fungsi Herb Lax utk cuci toksin dlm usus kita..

kalau Toksin yg terkumpul dlm usus kita x d buang akn masuk semula dlm perut..

Dgn pengambilan Dose yg d tetapkan..telan julap lembut Herb Lax dan ia akn mengambil masa sekurang2 ny 6jam utk mencuci Khazanah secara Total.. bersih tanpa meninggalkan kotoran..

Apabila usus bersih mslh sembelit akn hilang dan perut idaman akan kelihatan Flat dan Tak Buncit Lg..

Andai anda kurang menjaga kesihatan usus anda pelbagai penyakit blh hadir krna usus tdak d bersihkn.

Bak kata org.. perut tu punca segala penyakit yg terjadi..

ATASI MASALAH PERUT BUNCIT.. mai pakat cuba..

1 botol bukan Rm100..
bukan Rm80..bkn Rm60..

1btol tahan 3bulan ikut pggunaan.Yang PASTI berbaloi beli


WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details

Sunday, 23 August 2015

ISTIMEWA VIVIX




[ RAMUAN ISTIMEWA VIVIX ]

Apa yang menjadikan vivix ni agak mahal tetapi mempunyai kesan yang sangat menakjubkan.

Vivix kini memjadi pilihan mereka yang pentingkan kesihatan dalaman malah ia mencegah dr kanser disebabkan pemakanan dan persekitaran.

Mencegah lebih baik dari merawat.
Kesihatan Itu Nikmat Kehidupan 


WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details

Friday, 21 August 2015

TESTIMONI : VITAMIN E RAWAT PARUT JERAWAT


Ada parut jerawat???

Jangan risau lagi.. amalkan vitamin E secara konsisten kesan parut hilang... kulit makin cantik dan awet muda.


Hari Bahagia makin hampir...nak glowing, nak hilangkan parut jerawat...
serlahkan kecantikkan dari dalam..dengan VITAMIN E


Vitamin e - antioksidan tinggi dan vitamin awet muda. Bantu utk atasi masalah parut dan jerawat.

Jom atasi masalah parut jerawat.
Kulit lebih sihat dan cantik.

Milikinya lekas  !!



WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Thursday, 20 August 2015

CANTIK TANPA MAKAN SUPPLEMENT


RAHSIA MUKA CANTIK TANPA MAKAN SUPPLEMENT
.
FAKTA.. semua orang nak cantik, tak kira lelaki atau wanita.. dan bukan semua orang mampu nak makan vitamin ni even die nakkkk sangat miliki kulit yang tak de cela.. sempurna lah senang kata !!
.
.
dengan guna nutriwhite boleh membantu anda untuk mendapatkan kulit muka yang cantik
.


#testimoniNUTRIWHITE



*********
dah cuba baru tau.. mesti tangkap cintan.. ehhehe
.
.
Whatsapp untuk order
016 6810844


VITAMIN C KOLAGEN YANG PALING MURAJ



[ KOLAGEN YANG PALING MURAH DAN BERKESAN ]


Vitamin C memang terkenal dengan vitamin utk kulit... salah satu fungsi utk bentuk kolagen ia bantu utk anjalkan kulit , elak kedutan sebelum usia..

Vitamin C Shaklee juga banyak fungsinya tau bukan utk kulit je...

Vit c 180biji


WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Wednesday, 19 August 2015

TESTIMONI : RAHSIA KULIT CANTIK & SIHAT




Wanita dan kecantikan memang tak boleh pisah.. Even dah cantik, nak cantik lagiii... Tak pernah puas hati... Hal ini disebabkan persekitaran... So, kaum adam tak boleh la nak salahkan isteri ye.. kami cantik pon untuk awak.. peace!!

Testimoni daripada pengguna setia #Shaklee .. Rata-ratanya mereka berpuas hati dan gembira apabila masalah kulit dapat dirawat dengan pengunaan supplement yang betul.

merawat kulit agar bebas jerawat, jeragat dan parut supaya kulit lebih sihat, tona sekata dan cerah serta bersinar.


KELEBIHAN VITAMIN E :

1- Tampak lebih muda dengan kesan antioksidan
2- Bekalan oksigen dalam sistem tubuh yang lebih mantap
3- Melindungi paru-paru dari terkena pencemaran udara
3- Mengelakkan dari risiko terkena penyakit kanser
4- Membantu membantutkan pertumbuhan sel kanser payudara
5- Melindungi saluran darah dari darah beku dan memecahkan darah beku
6- Mengurangkan keletihan badan
7- Mata terlindung dari katarak
8- Mengelakkan parut dalam dari terbentuk, dengan cara menyapu dan mengambil Vitamin E
9- Mempercepat kesembuhan luka akibat terbakar
10- Merendahkan tekanan darah
11- Membantu mengurangkan risiko keguguran bagi ibu hamil
12- Kurang terkena kejang kaki
13- Merendahkan risiko terkena stroke
14- Juga mengelakkan diri dari terkena Alzheimer dan membantutkan sakit Alzheimer




KEBAIKAN VITAMIN C :

1- Menyembuhkan luka, kesan terbakar dan gusi berdarah
2- Meningkatkan keberkesanan ubat yang diambil untuk sakit kencing kotor
3- Mempercepatkan proses penyembuhan selepas surgeri
4- Mengurangkan kolestrol dalam darah
5- Berfungsi mengelakkan jangkitan virus dan bakteria
6- Meningkatkan sistem imuniti badan
7- Mengurangkan risiko dari terkena kanser
8- Mengelakkan terjadinya nitrosamines (satu unsur yang menyebabkan kanser)
9- Pelembut najis yang semulajadi
10- Mengurangkan risiko darah beku di saluran darah
11- Membantu mengurangkan selsema
12- Menguatkan sel protein dalam badan dan bertindak sebagai anti-aging
13- Meningkatkan penyerapan zat besi
14- Merendahkan risiko terkena alergik atau alahan
15- Membantu badan untuk dapat tekanan darah yang sihat
16- Mengurangkan kehilangan ketumpatan tulang
17- Mengelakkan terkena penyakit scurvy

TIPS BERNIAGA : LARANGAN MENJUAL


Since follow sorang founder ni... tips die memang motivated dan bagi inspiration... so, here mas pon nak sharekan kat korang yang mana nak tau la... yang tak mo tau, jangan bace sampai habis.. tq :)


Larangan menjual !
.
 X Jgn jual pada kawan2
 X Jgn jual pada adik beradik
X Jgn jual pada saudara mara
X Jgn tag nama org di FB berkenaan jualan anda
Jgn spam iklan org
Jgn komen dekat iklan org mengenai promosi produk anda . Mereka bayar mahal tajaan iklan itu .
Jgn bersahabat dgn org kerana ingin menjual !
X Jangan kawan dengan orang negatif
x jangan tinggal dengan kejiranan yang negatif 

ok, happy sharing... nanti mas share lagi, hopefully membantu peniaga2 macam kite ni.. selamat berniaga dengan keberkatan :)

25 KELEBIHAN VITAMIN C



KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE

Sebab tu ramai jatuh cinta dgn Vitamin C Shaklee.
Pelbagai khasiat dan kelebihan.

VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE

1BIJI = 7 1/2 BIJI OREN

Selain terkenal bagus utk kecantikan kulit..ia juga bagus utk kekuatan gigi dna gigi malah tulang.

Petua utk yg ada masalah gusi bengkak amalkan vitamin c in shaa Allah rasa sakit makin berkurang...

Sebotol 180biji 


WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Monday, 17 August 2015

GLA COMPLEX


[ WOMEN BESTFRIEND ]

Ada masalah dan simptom2 seperti ini....


Kami cadangan pengambilan GLA COMPLEX utk atasi masalah tersebut. Kini ramai wanita bepuas hati dgn kesan pengambilan GLA COMPLEX ia bantu

Stabilkan hormon period kembali teratur.
Senggugut tiada lagi.
Kulit semakin cantik dan glowing
Kencing manis, darah tinggi dan kolesterol terkawal.
Bagus utk kesuburan wanita kini ramai yg berjaya hamil.

Malah banyak lagi testimoni oleh pengguna2 shaklee...



WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Sunday, 16 August 2015

TESTIMONI : KULIT CANTIK



(klik pic 2x)


TESTIMONI SET KULIT SHAKLEE 

Misi kulit berseri gebu gebas kini bermula..
Lepas raya ni ramai yang nak naik pelamin, nak bertunang.. NI lah masa nya

Sempat lagi misi glowing2 di hari bahagia...

Amalkan SET KULIT SHAKLEE utk kesihatan dalaman dan luaran...
Pasti puas hati... insyallah


WHATSSAP 016 6810844 untuk order / details

Friday, 14 August 2015

VITAMIN C PILIHAN ANDA



Apa vitamin C pilihan anda???


Saya pilih Vitamin C Shaklee.... setel telan sebiji utk khasiat 1biji = 7 1/2 biji oren...
Realiti kalau nak makan 7biji oren tu mmg mimpilah...

Vitamin c diperlulan dr sumber lain juga krn dr mknan tak mencukupi.. jd ikhtiar saya amalkan supplement shaklee.

Vit c bertindak sbg antioksidan melawan radikal bebas akibat pencemaran atau radiasi terhadap tubuh badan. Ia juga kuat imun....



WHATSAPP 016 6810844 untuk order  / details

Thursday, 13 August 2015

PROMOSI KEAHLIAN



PROMOSI KEAHLIAN
================

jom join laju2..

join bulan ni dgn YES PACK! ada 4 jenis set yg saya ada!

BENEFIT
================
bonus pertama 2 angka
dapat barang harga ahli
dapat barang2 PROMOSI dgn LESS 5%
terus dapat buat bisness tak perlu bayar apa....



nak tau lagi details
pm atau whatsapp saya 

MAS
016 6810844

BONANZA REWARD UNTUK AHLI SHAKLEE


BONANZA REWARD
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

AHLI2 SHAKLEE Yg tak buat pembelian bulan lepas bulan ni boleh borong banyak2. cukup 300PUV dapat redeem FREE produk KURUS bajet tu.


Wednesday, 12 August 2015

TESTIMONI : VITAMIN C UNTUK KECANTIKAN KULIT MUKA


INGIN KULIT SIHAT, CANTIK DAN CERAH ???


Dengan konsisten amalkan Vitamin C anda akn nikmati kesan kolagen semulajadi..


Kulit lebih sihat, anjal dan cerah berseri...
Malah vitamin c bertindak sbg antioksidan utk kuatkan imun badan..

Amalkan utk kesihatan dalaman dan luaran...pasti puas hati!


SAYA AKAN SHAREKAN PENGAMBILAN VIT C YANG BETUL UNTUK KECANTIKAN KULIT MUKA ANDA


WHATSAPP 016 681 0844  ORDER / DETAILS

Tuesday, 11 August 2015

BADAN MAKIN MENGEMBANG LEPAS RAYA


Raya dah habisss.. TAPI kuih raya banyak berbaki lagi ni... tiap kali balik dari kg je mesti mak bekalkan kuih raya... "bungkus la mana yang nak, habisskan"mak kate gitu... ehhehehe

Kat umah dah tak dde sapa.. yang dtg beraya pon tak de dah.. jadi ni la kes nya

memang syiokk TAPI masalah bagi ai adalah bila da makan selagi balang tu tak kosong tak berenti mengunyah !!
Itu lah masalah terbesarrrr.. hukhukkk

Tengok lah pic tu... semalam 2balang penuh, ni baru jam berapa da tinggal 1 balang j... tak sampai separuh lak tu...

TAPI alhamdulillah ai ade guard yang boleh membantu menjadikan badan naik bagai di pam2.. Ai ni memang kuat makan.. Setakat ni ramai yang tegur, makan tak hinggat dunia tapi badan boleh menten.. nak kata kurus tak de lah kurus sangat.. nak kate gemok. tak jugak,  menten ler.. heheh
Payah gak jaga ni tau.. sebab tu kena makan lecithin ngan alfalfa ni... herblax habisss.. nasib baik ade alfalfa.. ok jugak la..dari tak de.. ku rase berat je badan ni..


Mase puase ritu, rase kurus sangat.. sungguh !! 
blouse yang biase pakai tu pon boleh lucut.. kan nampak sangat kurus nya...hahahahaa
Mase raya, ramai la yang tanya.. apa rahsia, makan apa menten slimm ni... macam belum ade anak jer.. kembang kempis dah kena puji..hahahha
Padahal puasa makan banyak... time buka , n mlm la.. hihiii

Tapi sejak syawal berlalu.. mas dah rase berat makin naik, blouse tu pon dah tak lucut.. ok la tak de lah kuruih sangat...

KEPADA BAKAL PENGANTIN.. BAKAL BERTUNANG 

yang nak kuruih... MEH LA MINTAK RAHSIA DARI MAS

SET DIET SHAKLEE JA


WHATSAPP 016 6810844 TAU


CINCH SHAKE



INGIN KEKAL CERGAS, BERTENAGA DAN KURANG RASA LAPAR..

BULAN PUASA dah berlalu... syawal pon dah nak sampai ke penghujung.. 
Perut mula menampakkan kesan.. Badan makin naik..

MACAM MANA NAK SLIM SEMULA  ???

Kalau anda jenis simple..bujang dan ingin juga berdiet..
Saya sarankan pengambilan CINCH SHAKE ni minuman protein sbg menu SARAPAN anda... Mulakan sarapan yang betul untuk hari yang aktif   !!

Ada 3 jenis perisa pilihan u all boleh pilih mana berkenanan.. kaya dgn protein dan nutrisi...

Sempat lagi nak cuba ni.. sambil2 dpt badan idaman.. 

boleh maintain kuruih.. Tanpa bersusah-susah tahan laparr


kipidap dongibap


WHATSAAP 016 6810844 untuk order   /  detail

Sunday, 9 August 2015

ALFALFA SHAKLEE


Alfalfa Shaklee saiz besar 700biji tahan berbulan2....

Kaya dgn mineral dan kalsium..
Turut dikenali ala2 kacip fatimah moden (tapi bkn dibuat dr akar kacip fatimah ye).
Ia dibuat daripada alfalfa bgs utk detox dan rendahkan kolestrol...

Jadi pilihan ramai wanita sebagai perapat dan kurangkan keputihan..
Malah turut digelar MILK BOOSTER para ibu2 menyusu...

Saya sendiri amalkan dari zaman BELUM KAHWINsehingga sekarang.. anak dah setahun 2bulan, alhamdulillah susu masih OK.. hihiih... sangat bagus untuk MILKBOOSTER dan DALAMAN... bantu utk kesihatan dalaman wanita...

Sehari consume dalam 3 ke 10biji bergantung kesesuaian badan.
Yg penting pengambilan air yg cukup..

**tidak sesuai pesakit SLE, TALASEMIA dan pesakit g6pd termasuk ibu yg menyusukan anak yg menghidap g6pd.



WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details

Friday, 7 August 2015

FERYAL UNTUK YANG TERSAYANG





Yang di tunggu-tunggu dah tibaa... tak saba nak cuba... kikiiii

EH ehhh.. ni untuk suami ke untuk diri sendiri..? terlebih excited lak hang ni ZF ?? heheheh 
boleh la sekali harungggg !

Orang laki ni liatttt sungguhh la nak bagi makan vitamin ni haa.. da sua kat mulut tinggal telan ja pon payah no..! tapi dok cakap2 bende ulang2.. tu yang cheq tak tahan,.... Nah FERYAL !! spray ja katanya... Hopefully berkesan dan takkan berulang lagiii..

FERYAL ni untuk kome yang ade masalah rambut seperti gugur, botak beruban, kelumumur dan seangkatan dengannya lahh... lebih2 lelaki.. ye la mereka kan tak bertudung.. so bila botak di tengah2 akan nampak la... dan wanita juga khas nya yang gugur dan kelulumur after bersalin atau pon dah semamngnya ade masalah ni sejak azali lagi.. boleh la cuba...

ai is baru dapat ja ni.. belum lagi mentorai nye... seller tu kate dlm mase 7hari dah nampak kesan positif.. same2 la kite nantikan...

Kalo tak menjadi gak.. tak tau ler apa nak di kato heh... mahal gak ni...

ai is pon excited gak kalo berkesan..!! heheheheh



Thursday, 6 August 2015

KETAHUI TANDA KEKURANGAN VITAMIN C DALAM BADAN


TANDA KEKURANGAN VITAMIN C DALAM BADAN

Jom buat checklist pada diri...
Jika ada, anda memang memerlukan vitamin c dari sumber lain selain makanan.
Dan saya cadangkan pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten dan amalkan berterusan.
Untuk kanak 1 tahun hingga budak berumur 14 thn boleh amalkan vitamin c chew.




1BOTOL BOLEH TAHAN 3-6BULAN.. ikut pada pengambilan

1botol vit c untuk kecantikan, kesihatan, awet muda, colagen, gigi, gusi, imunisasi, dan banyak lagi

Jom miliki sekarang.


WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details

Wednesday, 5 August 2015

VIVIX NI UNTUK SIAPA ???



Vivix ni untuk siapa ye????

Ramai yg ingat vivix ni untuk orang sakit kritikal je...
Sebenarnya ia sangat2 bagus utk kesihatan dalaman sbb antioksidan tinggi dan fungsinya utk mencegah dari kanser...

Yg bagusnya awet muda tau..
Psst.... artis ayu raudhah , rita rudaini pun pengguna tegar Shaklee..tp buka duta shaklee tau..tgk kan muka diorg flawless awet muda kan...

Bulan julai 2015 ramai yang pakat memborong vivix.. sebab kebetulan promo..harga pon jatuh gedebuk..hehe... Gila murah... Tu yang macam goreng pisang panas  !!!

******************

Raya tadi sedih dan malu sangat... Ramai yang tegur muka berjerawat teruk
(raya2 pon sempat lagi wat sakit hati)

Nak menyorok  duduk kat bilik jer tapi rase tak patut plak..
NAK tak nak TERPAKSA TEBALKAN MUKA ngadap mereka... mujur raya :(

Tapi yag dapat sedih dan maluuuu... rase nak larikkk jer

ITU PERASAAN SY MASE BELUM CUBA VIVIX

TAPI SEKARANG TAK LAGI..
siap ade yang tanya amik apa pulihkan jerawat teruk tu... malu sipu2 nak jawab.. hihiiii

dulu dikata.. skang nak tau rahsia...VIVIX JER
siang malam pagi petang vivix

syukur takde perasaan malu plus sedih org dok kata muka jerawat teruk lagi


WHATSAPP 016 6810844 untuk order / details


Monday, 3 August 2015

HERBLAX KAWAL PERUT DARI BUNCIT


jom sediakan perisai utk elak BERAT BADAN NAIK MENDADAK...

DI MUSIM PERAYAAN.. skang ni tengah hot open house sana sini.. makan sedap2 belaka... mana boleh tolak.. orang kata rezeki jgn tolak, musuh jgn dicari...kikiii

tapi makan banyak dan bermacam2 boleh memudaratkan tubuh badan seperti berat badan naik, perut buncit, sembelit, cerry berry dan boleh keracunan makanan...
DENGAN ADANYA HERBLAX.. insyallah akan membantu ANDA
Perut buncit?
Sampai orang kata ko mengandung ke??? Uwa!! Kalau lelaki pulak takkan tanda bahagia pulak walhal toksin penuh dalam badan..

Sembelit?
Susah nak membuang sampai keluar air mata bercinta duduk lama2 dlm tandas???

Saya boleh bantu anda.
Jawapannya dengan pil cuci usus untuk buang segala toksin dlm badan.

KESAN dlm 1 hari je.
Memang AMAZING!
Macam2 keluar kerak najis & toksin.

Kempiskan perut dgn cara yang selamat.. 
Badan rasa lebih ringan dan sihat.

HALAL & LULUS KKM
Jaga usus anda untuk elak dari sakit berbahaya.
Dapatkan PIL PENCUCI USUS.

Harga tak sampai RM100.
BUKAN RM80..BUKAN RM60..

Sebotol tahan 3 bulan lebih ikut penggunaan.

Sebotol 120biji 

WHATSAPP 016 681 0844 untuk order / details 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...