Saturday 5 May 2012

VIVIX - "Blood pressure ayah menurun"


Assalamualaikum.. selamat bercuti Wesak Day!! gumbiranya hati.. bukan sebab beraya o celebrate wesak day k.. hehehe.. cox cuti ni jatuh on saturday... so, dapat lah berehat panjang sket...hari untuk rileks dan bersantai.. huhuhuhu... selalunya sabtu j kije.. hari ni la paling x excited.. badan memg kat office tapi kepala da melayang2 da kan?? sape2 yang bekerja on saturday like misti pendapat kite same.... kan2.. i like u! ok abis membebel pjg2.. today nak share apa lagi  PERANAN VIVIX kepada kite...  
sebelum tu kite imbas balik p enty mas yang lepas iaitu vivix bukan sekadar anti penuaan ingatkan?? memang betul... sebenarnya banyak lagi kebaikan yang boleh kita dapat salah satunye  mengawal kolestrol yang tinggi.. tekanan darah tinggi..semuanya membawa ke simptom2 serangan sakit jantung..... tahukah anda 90% pengidap tekanan darah tinggi tidak menunjukkan sebarang gejala manakala 10% lagi ada menunjukkan simptom/tanda. Silent killer... Sekarang ni golongan muda pun ramai kene...  Disini saya sekadar nak berkongsi cerita Ira yg memberikan  
VIVIX utk ayahnya yang sakit2 lutut, dan ada menghidap Darah Tinggi. 


jom kita sama-sama baca kisah ira ni...

______________________________________________
Salam bahagia,
Pagi ni saya nak berkongsi berita gembira. Baru malam tadi saya hubungi ayah. Bertanya khabar. Yelah, memang saya selalu hubungi ayah. Tapi sebelum ni tak tanya pulak pasal hal ni. Heheh..Saya tanya ayah samada ayah masih konsisten ambil vivix setiap malam sebelum tidur atau tak. Sebab ayah saya ni jenis yang sangat liat nak ambil vitamin. Lagi pula ayah tahu harga vivix ni sedikit mahal. Ayah tak mau vivix cepat habis sebab ayah takut menyusahkan saya untuk topup vivix dengan lebih cepat. Selalu saya pesan kepada ayah untuk mengambilnya secara konsisten. Bulan ni adalah bulan kedua saya mensupply vivix untuk mak ayah saya. Dan subhanallah…ia telah menunjukkan hasil yang sangat memberangsangkan.

Untuk pengetahuan semua, ayah saya mempunyai masalah sakit lutut. Beliau juga mempunyai penyakit darah tinggi. Ayah pernah kena mild stroke 4 tahun lepas kerana lupa ambil ubat selama 2 hari. Ayah masih berasa kebas2 di satu belah tubuhnya. Sehinggalah bulan lepas saya berikan vivix untuk mak dan ayah gunakan semasa berpuasa dan disambung untuk botol seterusnya pada bulan ini.

Apa perubahan yang ayah saya alami? Pada mulanya ayah hanya tahu vivix ni hanya untuk sakit lutut. Sebab ayah ni jenis sangat liat nak ambil vitamin,lagi2 yang mahal sikit. Ni sebab ayah selalu mengadu sakit lutut kepada saya. Tapi tadi saya bagitahu ayah untuk terus konsisten ambil vivix sebab ia juga penawar untuk darah tinggi. Kemudian ayah cerita,” Ayah gi buat check up kat doctor. Bila di chek, dapat result yang menggembirakan. Sebelum ni tekanan darah ayah tidak pernah 150/90. Biasanya 170/100 atau 160/100”.
Saya sangat bergembira dengan result ini. Dan saya doakan agar ayah dan mak saya semakin sihat dan bahagia selamanya. Saya tak kisah nak topup vivix untuk mak ayah saya setiap bulan pon sebab walaupon ia mahal, ia sangat berbaloi. 
Apa itu  vivix?
Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh-tumbuhan lain. 

Apa yg terkandung dlm Vivix ni sehinggakan ia dikatakan sangat bestt.?
Vivix ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

So kepada anak-anak di luar sana, kalau ada rezeki lebih,belikanlah sesuatu yang lebih bernilai dari emas pertama kepada ibu bapa kita. Ya, itulah nikmat kesihatan yang berpanjangan. .. Kesihatan adalah anugerah rahmat dari Allah tak ternilai.. Kalau kita boleh beli baju, barang2 kehendak kita.. bagaimana dgn mereka yg melahirkan dan menjaga kita dari kecil? Renung2kan...

selian itu, bagi yang muslim jangan lupa untuk dokan keselamatan dan kesihatn kedua ibu bapa kita...

Bagi yang ingin mencuba Vivix, boleh sms sy di 016-6810844 atau emailkan saya di edmas077@yahoo.com untuk mendapat harga yang istimewa.Boleh juga hubungi sy untuk konsultasi percuma.

Setiap pembelian di SoulmatemaS.com, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...