Friday 4 May 2012

OSTEMATRIX = KALSIUM untuk tulang yang kuat!,

Assalamualaikum.... kite selau tengok iklan kat tv.. kalsium! untuk tulang yang kuat.. tapi ramai yang blurr.. ok xp.. apa yang sy nak sharekan hari ni.. adalah berkaitan dengan tulang yang sihat dan kuat.. ok bile tulang kite sihat n kuat automatically posture badan kite juga akan cantik.. tegak j... xd la bongkok! lelagi anak dare... jangan malaskan badan kite.. biasakan berdiri atau duduk dengan menegak.. tau kenapa.. memg effect kebaikkan xnampak sekarang.. tapi tunggu anda da berusia sket.. contohnya time pregnant.. bile da tua.. nk ke jalan terbongkok2?/ xnk la... xcantikkan??? 

khasnya wanita yang terdedah kepada pelbagai masalah kesihatan dalam melalui pelbagai peringkat kehidupannya... seperti
- akil baligh
-pra kehamilan
-pra menopos
-menopos
-selepas menopos

ok jangan cakap banyak.. taip banyak..   mari baca..

tapi sebelum tu.. jom kita berkenalan dulu dengan OSTEMATRIX.. apa itu OSTEMATRIX... apa KEBAIKAN & KEKURANGANNYA? apa.. apa???
Add caption

OSTEMATRIX. Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
 
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

KEBAIKAN
bagi mereka yang mengalami masalah Susu merudum? Susah nak tidur malam... sakit belakang.. Sukar bgn tidur? Elak Komplikasi bersalin? Migrain? sengugut...dan banyak lagi... 
OSTEMATRIX la JAWAPANNYA
selain tu...
- membina tulang dan gigi yang kuat
- membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
- membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
- membantu mengurangkan simptom2 sengugut spt : perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan
- mengalakkan kulit yang cantik
-membantu risiko penyakit jantung
- melegakan sakit-sakit sendi

OSTEMATRIX MEMBEKALKAN 
-1000mg (100% pengambilan harian) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.
- 400mg (100% p pengambilan harian ) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta mengguatkkannya
- 400IU (100% p pengambilan harian ) vitamin D untuk meransang penyerapan kalsium.

semuanya berkaitan dengan KALSIUM.. tulang kita..   cukup kuat k??
Sebiji OsteMatrix membekalkan 250mg Kalsium dan 100IU Vitamin D. Maka, untuk mendapatkan 100% nilai harian Vitamin D dan Kalsium, anda perlu ambil sebanyak 4 biji OsteMatrix setiap hari..mudah kan? Semua dah tersedia utk anda..so? It's ur call..


Berminat?
Setiap pembelian di SoulmatemaS.COm, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

Sila hubungi | SMS saya di 016-6810844| edmas077@yahoo.com utk sebarang pertanyaan |pesanan

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...