Saturday 5 May 2012

masalah wanita - malu jumpa doktor kongsikan masalah kesihatan..


Assalamualaikum... hahahha,.. semakin hari semakin suka mengupdate blog ini xkira waktu.. ini kerana sy asyik terjumpa sesuatu n bersemangat nk share ngan u ols... hehehe.. 


kita sama2 terdedah dengan masalah kesihatan.. xkira serius o tak... cume atas diri sendiri antara nak biarkan.. nak tgu sakit baru sedar.. nak tgu terok baru carik penawar.. nak menghindarkan atau mencegah... org ckp mencegah lebih baik dari mengubati... betul x?? kenapa? sebab jimat.. bile da sakit.. kos untuk mengubati lagi melambung mahalnya... mase tu menyesal pon xguna.. ade duit banyak pun xguna kalo xdapat diselamatkan... oleh itu sedarlah..  ANDA BELUM LAGI TERLAMBAT!! terutama di kalangan wanita..  kenapa sy tekan kepada golongan wanita.. ini kerana kita sememangnya tahu yang wanita ni pemalu dan malu untuk berkongsi masalah kesihatan.. nak-nak lagi yang 'special'... malu nk jumpe dokte.. lagi2 dokte lelaki.. segannn!!! sy pon... hahah.. kekadang terpikir macam xd da dokte pompuan ni.. mana perginya dokte wanita ni..padahal kat medical school bukan men belambak ngn student perempuan... k disini sy nak share Antara masalah kesihatan yang dialami oleh kaum wanita seperti kite...



·       Masalah keputihan (leukorrhea)
        (alfalfa)
·       Haid tidak teratur
-       sengugut 


·       Sakit haid (dysmenorrhea)
·       Kelamin gatal (pruritos vulva)
·       Jangkitan kuman pada saluran kencing
·       Kerap membuang air kecil
·       Sukar membuang air besar (sembelit)
·       Angin dalam badan
·       Sakit pinggang (lumbago)
        (ostematrix)
·       Lemah keinginan syahwat
·       Keletihan & sengal-sengal otot
        (ostematrix vivix)
·       Kekejangan otot kaki
·       Kebas-kebas pada jari tangan 
-       masalah berat badan berlebihan
-       masalah penglihatan
-       migrain




anda tergolong dengan permasalahan ini...? akhiri penderitaan anda.. amalkan cara hidup dan pemakanan yang sihat untuk masa-masa mendatang...


Masalah-masalah kesihatan begini membuatkan kita kurang selesa dan nyaman. Apa pun, berita baiknya terdapat pelbagai pilihan rawatan untuk masalah ini. Kewajipannya terpulang kepada pesakit sendiri.. Di SHAKLEE kami menawarkan SUPLEMENT untuk kesihatan anda dan penyelesaian bagi masalah kesihatan mereka.

ceritakan permasalahan anda dan Nak tahu option suplemen yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda?.. malu nak share on public? xp anda bole PM DI INBOX atau  hubungi saya, di edmas077@yahoo.com |SMS di 016-6810844. Setiap pembelian di SoulmatemaS.com, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

untuk sihat kita xperlu malu.. banyak cara untuk menyelesaikannya tanpa show on public.. lets do it!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...