Tuesday 22 May 2012

GASTRIK?? TAPI NAK PUASa? ... ESP dapat membantu...


assalamualaikum.... hari ni da 2 rejab.. niat hati nak pose tp ehem2 lak... adeh!!! blm rezeki.. insyallah d la nanti.. kan2.. u ols macam mane? pose k rini?? jgn jdikan gastrik lak... hahha.. tu alasan lame lorr.. kanak2 pon xd gune da... hihihihi malu sket la ye... ok2.. meh2 semua saya nk promote ni.. hahahha.. xd la.. ni sebenarnya tok our health jugak... 


rate2, memg gastrik masalah utama kite tAk puase.. kan? xp bln rejab ni as latihan j.. n kine praktikkan.. pastu  bulan ramadhan nanti kite sama2 tunaikan tanggungjawanb kite dengan yakin dan bersedia bersedia...wahh! excited.... insyallah.. apa yang saye nk sharekan adalah untuk mereka yang mengalami masalah gastrik yang terok, sederhana terok pon bole.. suam2 pon jugak bole... hehehhehe..  jom kite bace sesame...


ESP membantu masalah gastrik..Apa itu ESP?? ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protein adalah minuman protein diperbuat daripada non-GMO soy yang memberi rasa kenyang kepada si peminum. 

Antara punca gastrik adalah lebihan rembesan asid hidrokolik oleh sel perut. Pengambilan ESP dapat mengelakkan keadaan ini berlaku.

lagi apa specialnya ESP NI??

PROTEIN.. untuk dapatkan KULIT yang cantik??


Asasnya, tubuh badan kita ini terbina daripada protein. Sel tubuh kita terbina daripada protein. Namun, pelbagai proses yang dilalui oleh tubuh kita menyebabkan protein termusnah, menjadi tua, rosak dan sebagainya. Justeru, kita perlukan protein baru untuk mengganti protein yang hilang tadi.

Sel kulit berganti setiap 21 hari. Selepas 21 hari, ia akan digantikan dengan sel baru. Jadi, sekiranya kita memberikan tubuh kita ‘makanan asas’ yang sihat, maka sel yang terhasil itu pastilah sihat juga. (Sebab tu dalam bidang kecantikan, kerap ditekankan proses scrubbing untuk menghasilkan kulit yang cantik. Sebenarnya, apa yang dilakukan ialah membuang sel2 lama yang telah rosak dan mati, dan membenarkan sel2 baru untuk hidup dan bernafas menggantikan sel2 lama tadi).

Suplemen Protein Shaklee?

Tentunya Energizing Soy Protein yg dibuat daripada protein soya bermutu tinggi.
Juga merupakan BEST SELLER SHAKLEE.

Jom dapatkan hari ini!!


1 canister boleh tahan antara 1-2 bulan bergantung kepada penggunaan.

WOW!!!! banyaknya kelebihan... bajet nk selesaikan masalah gastrik j.. tp skang bonus++++ ...
 superb la ESP ni!!!!
must get it!

anda berminat....Sila hubungi saya,di 
edmas077@yahoo.com | 016-6810844. 
Setiap pembelian di  SoulmatemaS.COm, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease*

....sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...