Friday 11 May 2012

ehem-ehem.. SUPPLEMENT CINTA buat SUAMI ISTERI~~


Bismillah... Assalamualaikum semua kawan-kawan yang sudi baca taiping tangan ni,... hahah.. sbenarnya.. bdn terasa penat bertambah pulak kemalasan yang tinggi mengunung tapi alhamdulilah pas terbaca luahan hati hamba Allah ni.. rase nak tolong n carikkan sesuatu untuk die dan sesiapa saja yang megalaminya... so, xd nak panjang lebar jom kite check it dautt!!! 

lebih kurang camni luahannya...
salam...npe sy susah nk pregnant tok ank k2..?dlu mse nk dpt bb ptma 4bln je..ni ank yg ptma dh msuk 3thn 2 bln..tringin nk bb k2 plak...npe ek?
( harap PN xmarah sy take ur comment.. just untuk membantu.. insyallah ade rezeki ia membantu PN. untuk mendapatkan baby yang K-2 ni.. amin..)


Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul, kan?

kepada sesiapa yang xtau.. sy blm berkahwin tp sy TAKUT akan keadan cam PN tu tulis... serius tkt.. lagi2 menanti kelahiran pertama...yang dinanti-nantikan...  dari segi luaran kita memag sama.. tpi dalaman kita.. macamana?? nengok j luar sihat.. tp kat dalam sakit kita xtau... Tah-tah  nak jumpa saudara mara jadi gerun... mana xnya kompem2 la  akan tanya. Bagi yang memahami, mereka diam sahaja, 


Disini terdapat cadangan untuk  membantu kesuburan suami isteri ini.. iaitu
mengambil supplement ( makanan tambahan) Iyalah, sebelum kita melakukan further treatment yang memerlukan ongkos yang besar, apa kata kita mencuba dari basic iaitu menambah baiki apa2 yang 'kurang' dalam badan kita...  Selain kosnya yang lebih murah, cara ini juga tidak merosakkan apa2 sistem dalam badan, kerana ianya hanyalah supplements (makanan tambahan)
Di jamin  selamat !!! 

Sebaliknya, ia akan meningkatkan taraf kesihatan badan, sekiranya di ambil dalam dos yang di syorkan, yakni mengikut keperluan harian badan (percent daily value).

Ada banyak punca masalah kesuburan. Namun, saya tidak ingin kupaskan di sini kerana saya bukanlah yang pakar.   Malah belum lagi merasai detik2 begitu.. doa-doakan la ye.. insyallah xlame lagi akan bertukar statuss.. 

Bagaimana 
pengambilan supplements Shaklee boleh membantu merawat masalah kesuburan (infertility) ini?

Terlebih dulu.. mari kita berkenalan dan more detail apakah vitamin yang sesuai untuk masalah kesuburan ini.  Saja dikongsi di sini, sebagai rujukan di kemudian hari. insyallah pada saya juga.. kina la prepare awal!! urm... best... 

Vitamin Asas
(1) Vita-Lea (Multivitamin)
(2) Vitamin C
(3)  B-Complex



Vita-Lea, B-Comp & Vit-C adalah vitamin asas, dan tunjang utama untuk kesihatan badan.

Vitamin Kesuburan
(4)  Vitamin E 
Selain 
menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.

(5) Zink
Zink digunakan untuk
kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. Bagi kaum lelaki,
  zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. 
Selain itu, zink
  berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid).

(6) Alfalfa
Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Jika anda atau rakan2 anda menghadapi masalah kesuburan ini, saya amatlah berharap agar ilmu ini dapat di manfaat dan di kongsikan bersama-sama. This is the least that you can do,
before consulting with the experts and getting those expensive treatments. No harm trying right?

_____________HOT STORY___________


Kebanyakan lelaki yang mengambil  Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya
Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam  Vitamin E  bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. 
Maka 
Vitamin E  memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.



Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?..Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah
, maka, 
membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.Menarik kan?





Apa lagi khasiat Vitamin E?



Jika anda konsisten dgn Vitamin E yg berkualiti. anda akan lihat kedutan pada bawah mata atau tepi mata beransur hilang....Selain bagus untuk kulit ia membantu kawal kolestrol , merendahkan triglycerides, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri mengeratkan keintiman, bantu atasi kulit kering, berkudis, dan banyak lagi sebenarnya.. dan tahukan anda ia dpt mencerahkan warna kawasan sekita aerola..




Vitamin E berkualiti pilihan saya adalah Vitamin E dari jenama Shaklee. Kenapa?
Kerana Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya vitamin asli dan beserta unsur selenium


kepada PN tersebut... jgn putus asa... insyallah rezeki Allah tu ada... dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk ahmbanya..


Nak tahu option suplemen yg bersesuaian dgn budget dan masalah anda? 
Sila hubungi saya,di edmas077@yahoo.com | 016-6810844. Setiap pembelian di SoulmatemaS.COm, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

...sekian...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...