Thursday 10 May 2012

TESTEMONI GLA - KULIT DIE CANTIK BERSERI, HALUS MULU..~~~ saya nak jugak!!

Assalamualaikum dunia!! selamat pagi.. alhamdulilah sy mampu bangun awal pagi ni...ceria dan bersemangat.. SYUKUR YA ALLAH!!  lalalala~~~ story ini adalah sambungan dari malam tadi iaitu KULIT CANTIK tapi apa yang lainnyai ialah berkenaan GLA bkn VITAMIN E.... sebenarnya.. kedua2 supplement ini boleh diamik.. tpi ikut pada kemmpuan dan budget anda... Wahhh!! As i mention FROM LAST ENTRY semua orang xkira wanita atau pon lelaki mahukan kulit yang cantik,sihat,berseri-seri gitu.. wah!! i pon nakkkk.... kawan-kawan bulan ni banyak betul nak kenduri.. nak2 cuti sekolah nanti.. sy nak tampil cantik la...  kawan-kawanku.. camner??? nak x?? 


Anda inginkan kulit yang cantik? Bagi saya semua orang dilahirkan cantik..Anda adalah apa yang anda fikirkan... Jika anda fikirkan anda cantik, maka semua akan melihat anda cantik.. Ingat ye bahawa kecantikan dalaman itu lebih penting.. dari hati yg bersih akan terpancar ke raut wajah ia akan bersinar.. ahaha.. Tapi ape2 pun.. back to realiti. utk mendapat kulit yang cantik, 
mulakan dgn pemakanan dan gaya hidup sihat...

_________PENGAKUAN________

 saya taknak nampak tua sebelum tiba masanya.. Jadi pilihan saya adalah supplemen Shaklee..


Apa yang BELIAU mkn?
Pengambilan yang konsisten  GLA Complex, ESP (soy protin)  , Carotomax, Vitamin C Empat ni saya wajib mkn hari2.. Bcomplex saya mkn selang sehari.. Dan seminggu 1-2x saya amalkan masker Vivix, dan setiap hari sy pakai masker dari bahan semulajadi 
(plain natural yogurt sapu kat seluruh wajah..dlm 10-15minit then bilas..sekali sehari). 
very nice..... mmg jelas ternyata berbeza kulit saya.. I can feel it dan sesiapa yang rapat dgn saya pasti perasan perubahan kulit saya.. Hahah.. mcm bersalin kulit plak.


Berapa lama kesan ini pada wajah?
Terus terang saya kata.. dalam seminggu anda akan nampak kulit anda berseri.. glowing gitu... dan dlm masa 21hari sel kulit akan berganti baru.. dan kesan pengambilan vitamin2 di atas seperti GLA complex.. adalah dlm 2-3bulan...

Cubalah dan tanpa anda sedari, ramai akan bertanya apa yang anda amalkan... :-) .  bestkan bile orang dok bertanya apa rahsia kita.. Dan oh ya... apa kita makan ia akan menunjukkan feedback xkira positif atau tidak.. that why we should 
mulakan dgn pemakanan dan gaya hidup sihat..



Anda teruja dan xtahu bagaimana nak buat pesanan??


SAYA INGIN KELIHATAN CANTIK utk mengetahui tips dan jadual mkn utk pengambilan vitamin terserbut. 

Sila hubungi | SMS saya di 016-6810844 |  edmas077@yahoo.com utk sebarang pertanyaan |pesanan

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...