Monday 7 May 2012

anda alami masalah RESDUNG / ASMA / ALLERGIC / GATAL-GATAL / ECZEMA / apa saja berkenaan KULIT ??


Assalamualaikum... ENTY kali ini adalah Berita baik untuk mereka yang 
MEMPUNYAI MASALAH 
athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema). 
Kali ni pon memang xmo cite panjang.. kite truss pada point / tajuk utama...  mari..



Kami kini menyediakan set suplemen terbaru khas untuk anda yang mempunyai salah satu daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, yang dikenali sebagai ASAHE set, iaitu set Alfalfa untuk penyakit 5 serangkai.

“ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) 
merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu :


 Athma, Sinus, Allergy, Hives and Eczema.

Apakah vitamin yang sesuai?
Vitamin yang kami cadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.

Mengapa?
Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.
B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.
Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives)


Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.



Kandungan Set G (ASAHE Set) 
B Complex
Vitamin C

Cara pengambilan 
B-Complex – 1 biji sehari (selepas makan).
Vitamin C – 2 biji sehari. 1 biji pagi, 1 biji malam (selepas makan).
Alfalfa – 4 biji sehari. 2 biji pagi, 2 biji malam (selepas makan).

Siapa yang memerlukan set ini?

Individu yang mempunyai salah satu daripada penyakit 5 serangkai ini 
athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)-
Malah, ibu yang menyusu dan mendapati anaknya mempunyai salah satu daripada simptom tersebut turut digalakkan untuk mengambil set ini, agar nutrien yang diperlukan dapat di salurkan pada bayi anda melalui susu ibu. Selain intu, alfalfa juga sangat terkenal sejak dari dahulu lagi sebagai penggalak susu (galactagogue).


mari kita baca kisah mereka yang mengalami masalah seperti di atas

1) ECZEMA MIMPI NGERI BUAT IBU BAPA..  Inilah apa yang kami tahu : 
Menyusu badan untuk tempoh sekurang-kurangnya empat bulan boleh membantu melindungi daripada ekzema dan alergi lain. Kementerian Kesihatan mengesyorkan penyusuan badan secara ekslusif selama enam bulan. 
• Setengah kanak-kanak yang diserang ekzema mungkin juga alergik kepada susu lembu, namun adalah penting untuk bercakaplah dengan doktor dahulu sebelum mengeluarkan susu lembu (atau formula susu lembu) daripada diet bayi anda. Jika anak anda mengambil susu formula, doktor mungkin mengesyorkan anda mencuba dahulu formula protin hidrolisis. Formula berasaskan susu soya dan susu kambing tidak disyorkan. 

2 TIADA LAGI MASALAH ECZEMA :  Pelbagai rawatan dah saya cuba. Pergi berjumpa pakar kanak-kanak, pakar sakit kulit… tapi kesannya hanya sementara. Bila disapu cream ia berkurang apabila tidak ia kembali. Hampir setahun saya mencuba akhirnya saya melihat perubahan setelah saya mengambil breastfeeding Set Shaklee ( Set Basic, OsteMatrix dan Energizing Soy Protein(ESP)) atau lebih popular dengan nama Set 3M dan bagi luaran saya mandikan Faheem dengan Basic H2 Shaklee.

3BAGAIMANA MERAWAT ECZEMA  :  Ibu dapati sejak ibu mula mengambil ESP sebagai makanan tambahan pada tahun 2001 dulu, kulit muka yang mudah ditumbuhi jerawat dah mula menunjukkan perubahan yang positif. Kaki ibu yang mudah berkudis apabila makanan laut pun sudah banyak berubah dan tidak menunjukkan kesan seperti sebelum consume ESP. Ibu membuat kesimpulan bahawa ESP Shaklee banyak membantu tubuh ibu menghasilkan sel yang sihat. Begitu juga dengan keadaan Addin dan Nasa yang mempunyai masalah gegata dan ekzema. Ibu akan pastikan mereka ini minum Energizing Soy Protien (ESP) dengan bancuhan Performance Drink (PD) untuk 1-3 kali sehari dengan bancuhan yang moderate iaitu tidak terlalu pekat mahupun tidak terlalu tawar. ESP sangat membantu mengurangkan masalah yang mereka alami, alhamdulillah.


Bagaimana? Berminat?
Anda  mahu mencuba product shaklee. 
Sila hubungi saya di edmas077@yahoo.com OR sms saya di 016-6810844 utk mendapatkannya beserta cara pengambilan yg betul utk hasil yg efisien dan memuaskan.. :-) 


Setiap pembelian di SoulmatemaS.com, anda layak menerima hadiah istimewa percuma, jadual mkn & tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*




sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...