Thursday 5 February 2015

Kerja kerjaaa.. di mana kau kerja

Assalamualaikum,,, MAAF ENTRY TAK BERGAMBAR.... hihiihiiii
lama nya tak berBW.. rindu nak baca entry kawN2... ni pon menaip kat tab jer.. kalo bukak lappy berjanggut la tunggu.. data dah berkurangan.. sedih no rasa..
Kesabaran nak tunggu lama die loading tu, betul2 menguji kesabaran.. huhuuuu

Maaf ye kawan2.. nanti data da ok, akan ku bayar berBW kaw2 punye.. mohon maap ye... jangan serik berkunjung ke 'rumah'ku ini... ehheheheheee

Alhamdulillah, rezeki harini.. pepagi dah ade yang wasap nak set berpantang add slimming set lagi...

Pastu makcik plak nak ostermatrix 3botol..

Syukur ya allahhh...

Tak cukup dengan itu, my cousin, my bff, my gugurl datang siap bawak dominosss.. ya allah syukurrr sangat..! Moga kalian di murahkan rezeki... ♡♡♡amin..

Tengah sembang2 dengan bff, dapat wasap nak set rambut gugur plak.. ya allah, super moms aku nih...! Alhamdulillah ^_^

My bff tu datang after habis interview kat bangi.. jauh no ko die datang.. dari banting ke bangi pastu gi klang my home, pastu blek banting lagiii nk puch je... orang gomen... hehehheheee

Tadi kami sembang2.. lama jugak la tak jumpe... bila dah jumpe banyak la nak di borakkan... girlsss biasaaa lahh.. ehhehehehee

Salah satu yang jadi hot topik kami, soal kerja... memang dia sangat lah memerlukan pekerjaan.. skrang kije kat ikbn as tenaga pengajar TAPI kontark, renew every 3month.. dan katenye boleh kena kick bila2 masa je.. sebab tu die sangat struggle dalam mencari kerja...
Kelulusan tinggi.. degree ko..! Tapi tu la.. belum ade rezeki lagi.. camne..

Lepas tu, tanye my bissnes pulak..
Alhamdulillah bissnes ok.. ade mase 24jam pon tak cukup, sampai rumah tak sempat kemas, tak sempat makan.. tapi untuk anak dan suami kesayangan ni, try jugak buat the best untuk ringankan tanggungan suami.. isteri mane tak sayang suami oiii... hihiiii
Luv u ketat2 la cayunk..!

Saya kerja dari umah jer, berbekalkan hp... tu sangat penting..! Hihiii...
Dari berfacebook, ber ig tak tentu pasal, bergosip.. baik jana duit.. sebarkan kebaikan.. ada faedahnya jugak.. kan.. dok umah tatap muka anak 24jam, tak jemu tapi saya sangat menghargainya,., ya allah tak le bayangkan kalo orang lain jaga.. maunya mas yang tak leh duduk diam, hehehehe..
Moms feeling, camni laaa..

Saya menulis atas dasar pengalaman sendri.. dulu mase belum join bisness berfacebook tak hinggat dunia.. dok scroll jer.. stalk fb org.. now, da berbisness bz memanjanggg.. bz tau..! Dengan nak study product, layan cust.. prepare hadiah, card cust.. sungguh saya minat niaga sebab dapat duit dapat layan orang.. heheheheee... masa saya tak ler terbuang camtu je.. paling best bila dapat tolong orang lain dan dapat main dengan ayish..!

My bff tu, macam berminat lak.. malu aiii...! Siap tanya bonus tiap bulann.. adeh...
Bonus tiap bulan tu dapat la wat bayar monthly kereta, top up apa yang tak de kat dapo.. yang penting ade saving... puas hati kalo tak kaco duit hasben walaupon kita as wife taHu duit hasben duit kite jugak.. kan..?!! Hehehehheheeee

Manfaatkan lah masa yang ade untuk perkara yang berfaedah.. contohnye, dari scroll fb orang, layan gosip tah apa2 tu.. meh buat duit dari fb dengan hp.. kena rajin sikit baru bonus berkepok..! saya ada caranya tanpa modal besar.. tanpa modal beribu.. tak perlu simpan stok banyak2 kat umah...
Kalo nak hubungi saya ye,. Bantuan segera...! Heheheheheheeeee

Saya juga insan biasa, tapi saya tahu apa yang saya nak..! Saya nak jadi luar biasaa..
Dan di sebabkan itu, saya perlu berusaha lebih keras lagi.. sedang mencarik kerja dan pendapatN,,. Lebih2 lagi suri rumah tu... nak saya bantu dari segi kewangan anda.. tanpa meninggalkan rumah, anak dan suami.. saya boleh bantu.. modalnya awak kena dan wajib rajin dan nak bonus besar..

Saya gembira dan sangat gembir bila dapat tolong ramai orang, saya suka akhiri dengan cust senyuman.. best kalo dapat buat orang happy..

Da la.. panjang dah.., hihiii.. nak pelok2 harith tido..

MAS | 106-6810844
FB: za fair (mas masya)

1 comment:

  1. all the best dalam apa juga bidang mas yana, singgah pagi jumaat ke sini ye :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...