Wednesday 15 October 2014

RAHSIA SUSU BADAN MENCURAH-CURAH.. SAMPAI BABY SELALU TERSEDAK :)

Assalamualaikum semuaa.. Hai mommies semua.. dalam dok ada yang bimbang / buntu sebab susu badan merundum.. sya ni lain pulak kes nya... Ya Allah, semesti nya sy sangat bersyukur dengan rezeki yang melimpah ruah untuk my baby.. Semasa pregnant, sy sangat lah risau jika sy juga tergolong seperti mommies yang lain iaitu masalah susu badan tak keluar / kurang / baby tak puas menyusu dan sebagai nya..


Alhamdulillah, mase preggy 8-9bulan gitu.. susu badan sy mulai keluar, dan berharap ia akan berterusan hingga 2thn akan datang.. maksudny dapatlah sy fully bf my son ni... Sepanjang 4bulan ni, My baby Ayish sepenuhnye saya susukan.. dan selalu sangat tersedak.. sebab die tak dapat nak kawal susu yang banyak... pum?? sy pum jugak.. Peti dah penuh, sampai pening mana nak letak lagi ni... ehehheheee.. kat kg, tumpang peti umah mak ngan umah mak mentua.. hihiihihhh...

Sebenarnya, saya ade post di group KELAB IBU HAMIL BERPANTANG DAN MENYUSU..


Sebenarnya, sya nak penyelesaian untuk carikbrand breast pad bagus supaya tak basah tanpa sedar... TAPI lain pulak jadinya... Bertalu-talu mommies yang berwasap tanya APAKAH RAHSIA SY PUNYA SUSU YANG BANYAK... Pertama kali, sy bersyukur sangat lah dengan rezeki yang tak terhingga.. dan berbangga sebab dapat fully bf ayish yang dah 4bulan ni tanpa masalah susu merundum.. 

Al kisah nye sya ni Pengedar sah shaklee.. dan dah tentu sy mengamalkan pemakanan vitamin ni.. dan memang dah pasang niat mase preggy lagi nak bf kan anak cukup 2tahun.. alhamdulillah setakat ni berjalan dengan lancar...
 



Ni set penyusuan yang sy consume.. TAPI tak de lah semua sy amik.. sy just amik ESP, OMEGA, VIT C, ALFALFA DAN ADD ZINK..

Alhamdulillah, niat memang untuk Ayish.. dan rezeki itu ada... jika mommies yang punya masalah penyusuan.. sangat di alu-alukan untuk berborak-borak2... Ala tak beli pon tak.. seronok jugak berkongsi cerita ni.. hehehhe.. Moga-moga entry ini banyakk membantu ramai mommies di luar sana... dan ini lah rahsia sy...:)

salam manis..!

Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...

Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907


SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..
  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..
Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FB
 Za Fair (Mas Masya)
untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan



 Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | KLANG / SEKINCHAN  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...