Monday 20 October 2014

PELUANG BISNES ON9 BERSAMA SHAKLEE


Assalamualaikum semua reader zafairmas.com... ehheheee.. t.kasih sudi2 melawat ke sini...
 U olss pls tinggal jejak.. :))

saya percaya, mereka yang dah consume shaklee MISTI dah rasa BESTNYA PRODUK SHAKLEE dan rasa BENEFIT yg shaklee offer. okey next.. SILA SHARE DGN SAYA.. APA YANG MANIS DAN BENEFIT KORANG DAPAT DARI SHAKLEE NI... DAN ORANG LAIN JUGA YE..

NAK TAHU apa yang shaklee offer sehingga boleh raih income 4-5-6-7angka SEBULAN?
-------------------------------------

Shaklee menawarkan
------------------------------
1. Untung runcit
2. Bonus jualan peribadi (personal sales)-CASH
3. Bonus jualan kumpulan (net personal sales)-CASH
4. Bonus kereta (CASH)
5. Bonus kepimpinan bonus (up to level 6) (CASH)
6. Insentif coordi(start from rank coordi to rank Master) (CASH)
7. cash power up (ini dari masa ke semasa ada promo dari shaklee dalam bentuk cash kalau naik ran)
8. buy 6 free 1 (ini setiap bulan satu produk dipilih..haa distributor bulih kaut untung runcit ekstra kat sini)

Shaklee turut menawarkan (bukan dalam bentuk cash)
insentif trip percuma dalam negeri dan dalam luar negara juga umrah. ( TRIP bertaraf 6 bintang)..

TAMBAHAN bukan dalam bentuk cash.. tapi PRICELESS
Dalam BISNES SHAKLEE ni kami jual secara offline / online... Di bawah mentor yang berpengalaman, dan sangat membantu... Yang penting tak lokek ilmu.. Jika awak Nak join dalam bisnes shaklee yang kian meningkat rank nye ni.. of cox akan dapat guide dari saya dan leader-leader yang berjaya... So, no doubt akan tertipu atau pon di tipu..


CLASS : Tak Perlu nak attend class di tengah malam.. TAPI majoriti kami sendiri yang beriya-iya nak join class yang di adakan.. hehehee... Best tau bertemu mereka yang pada mula nya di alam maya jer.. skang di depan mata.. sesame berjaya.. terbaikkk...!!!

KAWAN BARU / KAWAN ALAM MAYA : Dalam apa juga bisnes, hubungan baik antara manusia dan pencipta sangat berguna... Percaya atau tidak, semasa preggy baru-baru ni.. seorang customer bagi kuah rojak.. bukan dekat tau.. ipoh mali...! pos laa... ehheheee.. kami tak pernah bercakap di telefon, apatah lagi berjumpa.. bestkan bila dapat bina hubungan baik camni...

 AMALAN ROHANI : Apa juga pekerjaan kita dan apa juga yang kite kerjakan.. Allah mesti di utamakan.. Alhamdulillah, kini saya lebih kepada amalan rohani yang mentor kami ajarkan... kami percaya rezeki itu datangnya dari Allah dan die juga yang menetapkan hati kita semua...Bonusnye, Hubungan baik sesama keluarga juga makin intim.. syukur, :))

 Apa yang buat saya jatuh chinta dengan product shaklee ini adalah bila kite sebagai pengguna dan mengunakan product tu BERKESAN dan HASILNYA SANGAT MEMGEMBIRAKAN... 

Saya bermula dengan SET DIET, masa tu nak kahwen dan semata-mata nak kurus...! STUCK kot...! pengantin mana yang nak nampak gemok kan..? of cox la nak die lah yang PALING CUN antara beribu tetamu yang datang.. ehheh...alhamdulillah it works for me..

Lepas kahwen, JERAWAT TUMBUH BAK CENDAWAN.. Lagi sekali, rase downnye lah.. jerawat ni spoil betol..! Hasil dari penggunaan cream muka yang tak tahu asal usulnya.. main redah j.. nak cantik cepat.. ha ko ni lah dapatnyee..!!!
Lepas setahun lebih biarkan jerawat tu hidup subur.. terdetik la nak Amik risiko try product shaklee paling mahal.. VIVIX.. yup.. saya try vivix untuk hilangkan terus jerawat ni.. Sekali lagi rezeki itu berpihak pada saya, bila ia berkesan dan jerawat tu hilang cam tu aje.. Tanpa sedar okay.. Hasben yang tegur, muka dah bersih.. sapa tak heppy oiii.. bila hasben puji.. kahkahhahahhah
Sekarang nak pk vivix tu mahal atau nak simpan jerawat yang buat hati sedih atau down..kalo korang nak pilih mana.. dan saya pilih nak bahgia dan tak nak down.. sebab tu tak kesah lah beli vivix tu... ehhehehee..
sekarang saya bebas jerawat,..!!! muka pon rase freeeeeee.. selese...!

Dalam mase yang sama, saya try SET KESUBURAN SHAKLEE jugak.. Sape yang dah kawen tak nak anak.. betul tak..? sampai kami suami isteri, menanti dengan penuh harapan tiap bulan... Dan tak sanggup kecewe lagi.. saya misti buat something... dan ini hasilnye.. --> Harith Ukasyah

Ni dah 4bulan 20 hari.. Rase bersyukur tak terhingga bila tau dah preggy.. dan semestinya nak anak dalam kandungan tu selamat, cukup sifat dan sihat hendaknya... Disepanjang kehamilan Saya amik SET KEHAMILAN shaklee untuk kebaikan kami bersama... Biasalah preggy moms mana yang tak sakit pinggang, kekurangan kalsium, Tak lalu makan.. eh macam2 lagi lah.. itu semua mempengaruhi bayi dalam kandungan tau...

Dah lepas delivery, saya teruskan amik SET BERPANTANG shaklee... Sembelit, tak de masalah... ehheheee.. SUSU BANYAK..?? Ye, bengakak sakit.. demam sebulan 2x mase dalam pantang ritu.. Stok susu penuh 3 peti ais.. SYUKUR.. SYUKURRR.. rezeki untuk harith.. Tak sangka di beri kelebihan sebegini banyak... sekarang dah 4 bulan, harith tak miss susu dari mama, untuk die ade aje amma sediakan..

Sekarang ni vitamin yang wajib ade dalam simpanan dan TAK BOLEH PUTUS BEKALAN.. VITAMIN C, BCOMPLEX, LECITHIN, CREAM HERBAL BLEND, ESP, VIT E, VIVIX,  BCOMPLEX.. Tu je kot..

Banyakkk????

hehehehee.. kalo boleh nak tambah COLAGEN tu.. heheheee...

Sat gi nak tambah OMEGA, yang pasti harith juga dapat kelebihan bersama...

INI LAH SEBAB saya jatuh chinta dengan shaklee, hasilnya saya dah rasa DAN saya nak tolong korang yang ade masalah yang sama atau pon yang boleh saya bantu.. Insyallah, jika korang nak carik / nak buat side income.. nak buat part time.. nak tolong suami nak tambah duit poket sendiri.. insyallah saya boleh membantu..

Ok done my story... sori panjang lebarrr.. terlalu banyak manis nye bila tolong orang lain dan diri sendiri.. ehheheee..



Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...

Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907


SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya
di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...