Saturday 11 October 2014

BUNTU,NAK KURUS CEPAT....!!!

Assalamualaikummm.. hai semua, korang baik-baik aje kan..? Ade ke yang tengah stuck ke buntu ke stress sebab nak KURUS??? Ramai yang nak kurus kan???... Dan ramai juga nak kurus CEPAT... Saya ade tawaran untuk anda yang nak KURUS.... Tapi, Kurus secara SEMULAJADI....dan semesti nya SELAMAT DAN BERKESAN...!

KENAPA YAKIN SANGAT BERKESAN...?? SEBAB SAYA SENDIRI ADALAH REAL TESTIMONI UNTUK KURUS... Bayangkan lah lagi 2-3 minggu nak bertunang baru terhegeh-hegeh carik something yang boleh buat kurus... dan dalam 6 bulan nak get married dan SAYA BERJAYA KURUS...!!!

Tapiii kine lah kuat semangat dan yang penting sabarrr.. sebab mulut dan keadaan sekeliling kite ni adalah MUSUH KETAT...!

NAK PERKENALKAN...

[ Set Slimming - Bajet ]



KENAPA SET NI PALING HOT???...

Herb-Lax - Detox, nyahtoksin.

Lecithin - Pengemulsi lemak & pemecah kolesterol.

Alfalfa - Sumber fiber & angkut keluar 'sampah sarap' dalam badan.

Teringin nak cuba???... Mari jangan segan-segan ye... 

Ni baru set budget,,, dan jika anda nak yang lebih effective.. berkesan... Jom kite borak-borak dan gtau your budget.. supaya saya boleh bagi cadangan yang sesuai gitu...!







Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...

Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907


SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..
  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..
Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FB
 Za Fair (Mas Masya)
untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan



 Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | KLANG / SEKINCHAN  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...