Friday 12 December 2014

GANJARAN TUNAI DARI SHAKLEE DI TENGAH BULAN


Salam semuaaaa...!!!

Alhamdulillah hari ni bertambah lagi rezeki... moga korang jugak begitu juga.. Dah lama rasanya tak share apa shaklee beri pada saya... heheheee.. Harini 12/12/14 dapat Ganjaran tunai dari shaklee... teros di transfer ke acc saya.. Syukur... dapat bayar monthly kereta.. dapat top up barang dapur, dapat saving sikit....ehheheeee.. 


Ganjaran tunai a.ka. Bonus dari shaklee, yang ni saya dapat SETIAP bulan.. Hah..! setiap bulan tu... tengah bulan plak tu kan.. time orang lain tengah kering, korek tabung bagai.. mas dapat bonus plak... Tak jeles ker.. Tak nak ker..???? Tak nak tahu kerr...???

 Ganjaran Tunai yang shaklee bagi ni Ada bonus peribadi, bonus jadi leader,bonus Coordinator... (berapa byk yg dpt setiap bulan bergantung total point
Jadi takde istilah duduk goyang kaki , takde istilah org bawah keje untuk orang atas. Di sini.. setiap sen yang anda dapat adalah berdasarkan usaha anda..... dan yg paling best ia akan berubah setiap bulan.. 

Jika anda konsisten .ia akan berubah dari 2 angka ke 3 angka ke 4 angka ke 5 angka.....
(dari puluhan ringgit ke raturan ringgit...dan seterusnya)  
Bagaimana dengan 6 angka? InsyaAllah...anda juga boleh dapat income tanpa anda jangka!!!!

Ganjaran kereta (ni bukan dpt kereta sebiji dua..tapi dlm bentuk cash setiap bulan dan yg menariknya angkanya tak fix setiap bulan.. tapi ia 'membesar' setiap bulan..)...

Ganjaran insentif travelling.... (ni local dan overseas trip..bergantung dgn point kelayakan anda)..

seronokkan bila yang datang bergolek-golek... TAPI bukan semua mampu terima.. ehehheee...

WANG TAMBAHAN RM500
------------------------------------------

Bagi anda, Wang tambahan Rm500 tu banyak ke sikit nilainya.. kalo saya, lepas lah monthly kereta.. ringan sikit.. Atau boleh saving untuk holiday..!!.. kikiii.. saving untuk waktu-waktu terdesak ker... Besar kan erti nya... even Rm500 jer.. sapa nak bagi..?? Awak nak bagi..???



Bagaimana saya boleh membantu anda untuk wang tambahan..Semestinya melalui bisnes shaklee, saya as mentor dan shaklee akan berikan Ganjaran tunai itu berdasarkan usaha dan jumlah point yang anda dapat pada hujung bulan tersebut... GANJARAN TUNAI ni boleh dapat SETIAP BULAN dan nilai nya makin membesar jika anda consistent...


Ingin mulakan perjalanan hidup baru sebagai bakal jutawan...?? saya boleh bantu, insyallah.. Yang penting kenal pasti kenapa perlu wang tambahan..

.. sebab nak kaya ker, nak tolong diri sendiri nak tolong hasben, mak ayah... 
Specific kan lagi..!
... saya perlukan wang tambahan sebab gaji monthly saya tak cukup nak bayar duit loan ptptn.. saya nak duit tambahan sebab nak beli handbag idaman... 
.... SAYA perlu wang tambahan sebab saya tak bekerja, saya nak ada duit sendiri walau saya duduk di rumah, jaga anak.. saya nak...!  Haa gitu..!!

kalo itu lah sebab kenapa awak perlukan wang tambahan.. awak perlukan saya...! dan saya sedia membantu.. dan awak perlu sedia di bantu... Jangan tunggu esok.. start hari ni.. berubah hari ini.. saya sedia membantu,  dan banyak tips yang akan di kongsikan.. Jangan risau.. Tak de clas di tengah malam buta hingga sanggup tinggal kan famili.. semua class dan bimbingan hanya di hujung jari...

sila hubungi saya untuk keterangan lanjut,,. dan beritahu kenapa perlu wang tambahan.. wasap ke telegram pon boleh... :P



Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...





Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907

SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya
di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpageZa Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...