Friday 12 December 2014

Sebab kenapa VIVIX adalah supplement SHAKLEE paling murah


Salam semua!
Moga hari ni cerah hendak nya.. sama jugak hari kita.. rezeki yang melimpah ruah dan tak di sangka... Alhamdulillah memang rezeki tak di sangka...heheheheheeee :P

Hari ni sahaja dah 2orang merisik VIVIX... satu kes untuk jerawat.. satu lagi kes kesihatan (kanser)

Harini saya nak cerita pasal Vivix. Ramai yang bercerita soal Vivix. Apa yang hebat sangat ya? Walaupun Vivix. ni merupakan supplement paling orang kata mahal dari Shaklee, tapi bagi saya ia sangatlah murah. Kenapa? Mungkin sebab anda belum mencuba, dan rasa kesan serta hasil nya... 
Tu lah yang di kata 'don`t judge the book by the cover'..

Saya akan senaraikan di bawah mengapa vivix ni murah :




1. Dalam sebotol ada semua :)
Ada customer suka bertanya saya berpantang, pastu ada masalah sendi- sendi, pastu nak cantik, pastu nak kurus. Semua lah. Banyak juga set kena beli karang. Macam masalah sendi kamu perlu OStematrix, Advanced Joint Health Tablet, Omega Guard. Kalau berpantang pula kamu perlu ESP, Zinc, Vitalea, B Complex, Ostematrix. Tu tak kira nak cantik pulak, dah kena ambik collagen Powder. Kalau banyak hajat macamni saya akan cadangkan Vivix sahaja. Kerana ia power dan sangat potent. Cuba kira berapa bajet tu? Vivix InshaAllah kalau diamalkan boleh penuhi semua hajat anda di atas. Simple. Sebotol je... minum sekali jer pastu rilex.. hehehee.. senang tak perlu nak telan banyak-banyakk.. kalo banyak sangat pon nampak menakutkan kan..???


2. Kos Perubatan vs. Pencegahan
Vivix merupakan supplement yang memberi tenaga dan kesihatan di peringkat sel. Maka ia dapat melambatkan proses "pengaratan" sel yang akhirnya akan membawa kepada penyakit- penyakit kronik yang berkaitan dengan penuaan. 
Penyakit berkaitan penuaan ini termasuklah kanser, kencing manis, darah tinggi, gout, sakit jantung, sakit buah pinggang, tumor dan sebagainya. Kos perubatan untuk penyakit- penyakit kronik ini sangatlah tinggi. Kalau ikut statistik ini, purata anda perlukan RM300,000 untuk merawat kanser. 
Tu janganlah kata kos insulin kepada pesakit diabetes, kos perubatan untuk pembedahan pintasan koronari. Belum lago termasuk ubat-ubatan tiap bulan... Bagi saya, apalah sangat Vivix yang berharga tak sampai RM500 untuk kesihatan anda yang amat berharga. Kalau rezeki boleh elak dari di bedah ker di sahkan sakit kronik ker.. untung besar bukan... 

Bedahhh..????  Seram kan?


3. Supplement yang mesra buah pinggang
Umum mengetahui pengambilan supplement haruslah beserta pengambilan air yang mencukupi untuk membantu penyerapan ke dalam tubuh dan menggalakkan pemulihan. 
Untuk mereka yang mengambil banyak supplement dalam bentuk solid (tablet dan kapsul), 
anda perlu lebihkan pengambilan air masak untuk memberi daya penyerapan efektif. 
Vivix adalah sangat mesra buah pinggang kerana ia adalah supplement dalam bentuk cecair dan cuma perlu diambil sedikit setiap hari. (sesudu teh di waktu pagi) Ia sangat mesra warga emas, dan juga sesuai untuk pesakit buah pinggang yang mahukan mengambil supplement tetapi tidak mampu minum banyak air.






4. Kurangkan bil hospital
Pengambilan Vivix secara berterusan dapat memanjangkan "usia muda" maksudnya memanjangkan waktu cergas dan sihat. Dengan izin Allah, pengambilan Vivix di dalam diet dapat mengelak perbelanjaan berulang di hospital pada usia emas. Shaklee meletakkan "lebih muda 25 tahun" dengan berani kerana mereka tahu kehebatan penemuan terbaru anti penuaan ini melalui Vivix.




5. Mencegah dan merawat penyakit kronik
Ada berapa banyak supplement di pasaran yang menawarkan fungsi ini? Walaupun supplement berfungsi mencegah penyakit dan bukan merawat, Vivix berupaya memperbaiki keadaan sel yang rosak dan menjadikannya pulih kembali. Bayangkan sel yang dahulunya sangat lemah dan rosak, dapat di "rejuvenasi" melalui pengambilan Vivix. Tetapi anda haruslah mengambilnya secara berterusan. jangan skip-skip pulak...


6. VIVIX
Sebotol vivix telah berjaya mengubah penampilan saya dan kesihatan ibu saya... Saya dah mengumpul banyak testimoni bagaimana Vivix membantu kehidupan saya, keluarga saya dan kawan kawan. Anda juga layak mendapat keahlian percuma apabila membeli 2 botol minimum vivix. 
Untuk sentiasa dapat menikmati kebaikan Vivix, anda cuma perlu kongsi bagaimana Vivix memperbaiki kesihatan dan gaya hidup anda. Anda akan di reward supaya dapat sentiasa menggunakan Vivix. Begitulah kitaran yang terjadi kepada saya. Saya share kebaikan Vivix kepada keluarga dan kawan-kawan malah sekarang saya mampu membeli Vivix bukan setakat untuk diri sendiri, tetapi juga untuk ibu bapa saya sendiri. Sebab sayang dan mahukan kebahgiaan.. semua nya sanggup..! kalau kaya tapi kesihatan merosot.. hati pon tak senang...


Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...





Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907

SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya
di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpageZa Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...