Wednesday 16 April 2014

SET SLIMMING SHAKLEE SE 'HOT' TUDUNG FAREEDA LA

SET KURUS & KEMPISKAN PERUT - BUDGET TAPI BERKESAN
=====================================

Sejak dua menjak ni... gosip tudung fareeda sangat hot..!!!! setiap hari ade aje yang update pasal ni... yang sokong dan yang tak setuju pon tak lebih kurang... same aje... pastu kuar plakss tudung bawal fizo.. ehh..! macam2 laa.. nanti mas nak kuarkan edisi selendang mawar la plakk..! hahahahha

 gosip tudung fareeda tu.. sehangat set diet shaklee ni.. rugi sape belum try lagi... lelagi nak raya ni kan... fuhh..!!! permintaan di luar kawalan... 

---------------------------------------------------------

Ramai di luar sana; terutamanya wanita yg nak turunkan berat badan ataupun nak kempiskan perut tapi amat sukar nak berjaya kan? Nak tahu kenapa?

Salah satu sebabnya adalah tidak mengamalkan cara yg betul untuk melakukannya. Sedangkan, 3 perkara utama yg anda perlu tahu adalah 
 PEMBAKARAN LEMAK, MEMBUANG TOKSIN DI DALAM BADAN (DETOKS) & KONSISTENSI.

PEMBAKARAN LEMAK
=============
Pembakaran lemak paling berjaya dibuat adalah melalui dengan teknik senaman yg betul serta kekerapan anda melakukan senaman. Pemakanan seharian juga perlu dijaga bagi memastikan badan anda mendapat bekalan vitamin & mineral yg secukupnya untuk 'bekerja' secara optimum. 
Produk-produk menguruskan badan boleh diambil, tetapi anda haruslah memilih produk yg benar-benar selamat dan berkesan ke atas bahagian-bahagian badan yg ingin dikurangkan ukurannya.

MEMBUANG TOKSIN
=============
Toksin di dalam badan menyebabkan badan anda tidak mampu menyerap dengan betul setiap nutrien daripada makanan yg anda ambil setiap hari. Akibatnya, sistem badan anda akan terganggu dan akhirnya boleh menyebabkan kegemukan ataupun perut buncit. Proses membuang toksin ataupun lebih dikenali sebagai 'detoks' perlu dilakukan bagi memastikan toksin di dalam badan dibuang keluar. 
Proses detoks juga membantu anda membersihkan usus
sekaligus menjadikan anda lawas untuk membuang najis. 
Kesukaran ataupun kegagalan anda membuang najis setiap hari juga menjadi salah satu punca mengapa anda sukar untuk kurus.

KONSISTENSI
=========
Ini sebenarnya masalah kebanyakan orang; bukan sahaja bagi mereka yg ingin kurus malah kepada sesiapa sahaja yg sedang berusaha untuk mendapatkan sesuatu yg diingini. Kebanyakan kita lebih gemar bersikap 'hangat-hangat tahi ayam' sahaja. Contohnya, bila ada kawan menegur kita kelihatan sudah gemuk, maka di waktu itu kita bersungguh-sungguh mengambil supplement, mengurangkan kuantiti makanan dan melakukan sedikit senaman.. Tetapi, apabila hasil yg diingini tidak tercapai dalam tempoh yg singkat, kita berputus asa. Sudahnya, kita kembali ke tabiat makan seperti asal; malah mungkin lebih banyak lagi!!


Diet yg berkesan bukan bermaksud "Aku berjaya turun 15kg bulan ni!" Oh no no no no nooooo... !!! Penurunan berat badan secara mendadak hanya akan mengganggu kadar metabolisme badan anda. Akibatnya, anda PASTI akan kembali ke berat badan yg asal dalam masa yg singkat juga! Ini dipanggil sebagai yo-yo effect.

Penurunan berat badan yg ideal adalah secara berperingkat dan PASTINYA MENGAMBIL MASA. Bayangkan, lemak dan toksin yg tersimpan selama bertahun-tahun di dalam badan, pastinya memerlukan sedikit masa juga untuk dinyahkan bukan?? Nah, di sinilah pentingnya konsistensi anda untuk tegar mendapatkan berat badan serta tahap kesihatan yg diidam-idamkan.


pssst: Ingin mencari Set Bakar Lemak & Detoks yg berharga BUDGET, dijamin halal, selamat dan berkesan? Shaklee menawarkan set Lecithin & Herb-Lax yg telah berjaya membantu beribu-ribu penduduk Malaysia untuk membakar lemak dan membuang toksin di dalam badan. Hasilnya?? 
PASTI MENGUJAKAN ANDA. DIJAMIN.



Apa kata mereka yang konsisten dengan set slimming shaklee ni
====================================================




JOM KURUS & KEMPISKAN PERUT!

Anda tak kan percaya sehingga anda sendiri yang consume nye...


Hubungi Saya segera

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...