Thursday 13 February 2014

VIVIX : MEMBANTU DALAM PROSES BERHENTI MEROKOK

Bagaimana Vivix Shaklee membantu dalam proses berhenti Merokok?
--------------------------------------------------------------------------------------


Mari baca...

As we all know, Struktur DNA seorang perokok telah tercemar dengan Nikotin.

--> DNA yang telah dicemari nikotin ini yang menyebabkan seorang perokok amat sukar untuk berhenti merokok.

--> Dalam terapi penggantian Nikotin, proses berhenti merokok dibuat dengan memberi dosage nikotin yang kecil sebagai menggantikan nikotin dari rokok.

--> Dalam kebanyakan kes berhenti merokok biasanya akan berlaku withdrawal symptom. Ia berlaku kerana badan seorang perokok sedang menyesuaikan diri dengan hidup tanpa Nikotin sedangkan dalam DNA mereka, nikotin tersebut masih ada.

--> Namun hal ini tidak berlaku dalam terapi berhenti merokok dengan Vivix Shaklee. Ini kerana Vivix membantu dengan cara membuang nikotin yang ada pada DNA tadi. DNA yang tercemar dengan Nikotin akan dipulihkan dan dimurnikan semula apabila nikotin yang melekat padanya ditanggalkan.

Hasilnya DNA akan kembali kepada keadaan asal, yang menyebabkan perokok akan mengalami
================================================
--> Rasa pahit dan busuk bila merokok
--> Rasa semput dan sesak bila merokok

Yang mana akhirnya mereka sendiri akan berhenti dari merokok akibat dari rasa yang mereka alami.

Dalam kebanyakan testimoni pengguna VIVIX yang telah berjaya, mereka pasti akan sebut : 
ROKOK RASA PAHIT.

Itulah yang berlaku bila DNA perokok sudah ditanggalkan Nikotin oleh Vivix Shaklee!

WOW!!

Para isteri dan kepada mereka yang benar2 ingin suami anda berhenti merokok, bertindaklah sekarang! Bertindaklah untuk kesihatan orang2 yang anda sayang. 
Harga bukan ukuran jika anda mengenali kebaikan & kehebatan VIVIX SHAKLEE ini.

----------------------------------------------------





Sebelum ini juga, sy amalkan vivix setiap hari.. Bukan sebab nak berenti merokok TAPI sebab masalah kulit muka yang berjerawat terok.. hihihhiiii.. biasalah pompuan ni seketol jerawat pon dah rase terok.. hehehee.. Dan hasilnya sangat puas hati sebab jerawat tu dah tak de dah... Hormon pon dah ok.. Kulit muka licin... Alhamdulillah.. Tak perlu lagi nak g spa bagai.. Tapi kekadang pegi jugak nak mengada-ngada rase di urut.. rilex sikit.. hehehehhehe...


Kesimpulannya.. VIVIX bukan lah sekadar untuk masalah perokok atau pon masalah kulit muka seperti sy tapi lebih dari itu... Ia membuatkan anda rasa dan nampak lebih muda.. siyesss..!!! 
Nak tau cuba lahhh...

Betul, harga bukan ukurun.. skang rase sangat berbaloi dan rase puashati.. nasib baik aritu ak beli vivix tok diri sendiri.. kan hilang jerawat nih..! 
 Nak raya lagi bape bulan jer lagi... Jom transfor muke jadi lebih cantik, lebih muda... Kalu anda labur duit beribu kepada product yang hasilnya sama jer.. tak ok jugak kulit muka.. apa kata try sebotol vivix dulu dan rasai sendiri.. betul k tak yang sy gtau ni.. 
Sy yakin sgt, sbb betul jerawat hilang...!!! nak g mana2 tak malu dah... Bestt..!!!


‪#‎PERHATIAN‬: Vivix tidak digalakkan untuk wanita hamil, sedang menyusukan bayi, atau sesiapa sahaja berumur kurang 18 tahun.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...