Tuesday 9 September 2014

RAHSIA KULIT CANTIK, MUDA DAN BERSERI

Selamat pagi semua.. Harini saya nak share sedikit tentang cantik-cantik.. memandangkan topik cantik ni memang tak dapat dipisahkan dgn wanita..

Yang menarik tentang kolagen powder shaklee adalah.. kolagen ni bukan sekadar utk kulit cantik sahaja tetapi untuk kesihatan badan yang menyeluruh... sebab tu saya kata berbaloi beli...
Yang membuat shaklee punya kolagen berbeza adalah.. ia diekstrak daripada sisik ikan merah, kolagennya bermolekul sangattttt ringan jadi ia dpt diserap dgn mudah badan (itu yg penting ye.), dan ia dibuat daripada 7 bahan utama yg super best (ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B).. dan semestinya.. collagen shaklee ni lengkap dgn research dan clinical test.. so no worry..


kalau rasa nak cuba kolagen ni.. yg menjadi hot stuff dikalangan customer saya yang sangat fanatik dengan kecantikan dan nak cantik sentiasa.. awet muda gitu...jomla cuba harini.. Ia juga produk favorite saya.. dan inilah rahsia kulit muda sihat, cantik dan berseri.. Supplement  semulajadi berkualiti tinggi...lagi pun promo special colagen bakal berakhir 30 September ni.. siapa lambat,rugi
okey.. nk bagi lagi teruja lagiii besttt...!!!..

kepada 10 org pertama beli 1 set colagen ( beli 6 free 1) mas nk bg hadiah super special.. 
hadiah nye ape???
suke hati lah nk bagi ape... hihiiii.. yang sure best..!
10 orang pertama sahaja tau.. dan jadilah yang awal.. :)))
Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...

Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee
Penang branch
- pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya
di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement 
untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...