Friday 17 May 2013

TESTIMONI : VIVIX TURUNKAN BERAT BADAN

Assalamualaikum... nak diet senang tapi bukan semua orang boleh consistent buat secara berdisiplinkan??? nak kurus.. semua orang nak kurus.. nk body yang hot.. cutting yang cantik.. tapi semua tu memang lah perlukan pengorbanan,, termasuklah wang ringgit.. masa.. n daya tahan nafsu... nafsu makan tu lahh yang penting..! okeyy xmau pot pet pot pet panjang... jom baca selanjutnye testimoni HOT!!!



 PENURUNAN BERAT BADAN (DROPS 5KG)
***********************************
yeahhhh..part ni besttt..susah betul na trunkan berat ni tanpa EXERCISE..
May 2012 - Ya Rabbi, berat 65kg..dengan keadaan saya yang katekkk ni..
152..BMI = 28++..rase berat je badan ni..
Ogos 2012 - Alhamdulillah trun 60kg..BMI masih tinggi 25++..tanpa EXERCISE..almaklumla busy hehehehe..sepatot kene ade sedikit EXERCISE untuk jantung kita.
.akan diusahakan kemudian ekekeke =P..
saya jaga makan..BUKAN TAK MAKAN ea..sy cuma tuka pemakanan saya..
TARGET - By end of this year Dec 2012..saya target na capai berat saya 52kg..BMI = 22++..dan by end of March 2013, set target 47kg..dengan BMI normal 20++..
Doakan saya..hihihihi..Saya memang ta na turun secara drastik..ta elok sebenarnye..ckup la 1-2kg sebulan..yang penting konsisten.
.dan kita jaga pengambilan makanan kita..^^

Semua target ni saya capai dengan SHAKLEE..dan semestinya dengan izin Allah s.w.t..kita merancang..disusuli dengan usaha dan doa..Sayangi diri sendiri sebelum kita nak disayang oleh orang len..itu adalah rewards untuk DIRI SENDIRI..InshaAllah..demi insan-insan yang saya sangat sayang.. =))
__________________________


Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

sekian terima kasih.. Jika berminat.. hubungi saya yer

Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...