Friday 29 June 2012

KENALI BENTUK BADAN ANDA~~~ Kembalikan bentuk badan CANTIK dan MENARIK,...~~~ DAPATKAN BENTUK BADAN IDEAL ANDA.... with SHAKLEE~~

assalamualaikummm.... alhamdulillah diberi keberkatan dan kekuatan untuk menaip dipagi hari... hihihihi... pepagi ni nak kongsikan bentuk badan kite.. sy o anda yang kiut n gorgeous tu.. ada o pernah tak tertanya-tanye.. " bentuk badan kite ni camner yeh???" / apa bentuk badan yang paling ideal?? if kite nengok o teliti beri-ribu tubuh/badan orang lain kat luar sana tu... misti akan perasan bahawa kebanyakkan wanita mempuyai masalah kat bahagian perut, pinggang, punggung, pinggul, kaki, paha, lengan, serta bahagian atas badan......

Actually terdapat 4 jenis bentuk badan...EPAL ( Berat terkumpul dibahagian tengah badan), PIR ( berat terkumpul dibahagian pingul dan paha) , PISANG ( lurus dari atas hingga ke bawah) atau JAM PASIR ( potongan badan yang sangat menarik)

masa, gaya hidup... diet.. masalah perubatan, kesihatam dan kehamilan adalah faktor faktor yang boleh meninggalkan jejak negatif kat badan kita... ( bukan xboleh pregnant!) here KITA dengan sebaik mungkin kita mengetahui cara-cara untuk membentuk semula badan kita.. n PRAKTICE!

ce perhatikan badan kita kat cermin.... then boleh refer info kat bawah ni... kenal pasti bentuk badan anda.. and perbaiki tok DA BEST!!!

KENALI BENTUK BADAN ANDA... 

BENTUK EPAL

Berat anda tertumpu pada bahagian pinggang dan ke atas... punggung anda kecil dan kaki juga langsing.. jenis bnetuk badan ini tidak seimbang


BENTUK PEAR / PIR

Bahagian dada lazimnya kecil... lemak dalam tubuh paling banyak disimpan pada bahagian pinggang dan ke bawah.. anda mempunyai pinggang, punggung dan paha yang besar.



BENTUK PISANG



Anda mempunyai ukuran bahu dan pinggul yang sama dan ukuran pinggang hampir mendekati ukuran bahau / pinggul... komposisi tubuh agak lurus dan tidak banyak lekuk (curvy)



BENTUK JAM PASIR (HOURGLASS)


Bentuk anda ditengah-tengah antara epal dan pir, anda memiliki ukuran yang seimbang antara bahagian bahu dan pinggul.. ukuran bahu akan hampir sama dengan pinggul dan ukuran pinggang kecil

credit to majalah rapi

so how?? get da result??

DAPATKAN BENTUK BADAN IDEAL ANDA....
cinch, alfalfa,herb lax, lecithin

SHAKLEE menawarkan set slimming dengan 3B...
BINA
BUANG
BAKAR

Herb-lax 
sesuai diambil pada permulaan sebelum yang lain, untuk membuang toksik2 dalam badan dan memudahkan proses pengurusan berat badan.

Lecithin 
 Memecahkan lemak-lemak degil dalam badan untuk dibuang keluar. Perlu diambil bersama produk fiber untuk flush out lemak yang dipecahkan seperti fiber unflavored, alfalfa atau cinch shake.

Alfalfa 
melawas dan mencuci perut. memudahkan proses pembuangan lemak yang telah dipecahkan.. disamping menjaga keintiman wanita..

Cinch shake 
 merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.


nak tahu mana pilihan yang sesuai ngn bajet anda... try me.. i will consult you with my best...
berminat nak dapatkan bentuk badan cam pasir tu???  hubungi sy
MAS / 016-6810844 /edmas077@yahoo.com
sms /pm/ call
ATAU
dapatkan di mana-mana branch SHAKLEE berhampihan anda menggunakan id sy..
869907. 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...