Monday, 3 July 2017

AIR DETOKS MURAH + SENANG BUAT SENDIRI

mas nak share air detox ni. senang buat. bahan pon murah jo.. cuma lemon tu ja mahai kit
kite jimat2 la ye
dari dok beli supplement nak kurus tu lagi mahalll.. ok faham ade yang belum mampu
takpa jom kite try ni
mas pon try ni ngan green apple
amik terus dua sebab gigih nak kurus .. hahahah
baju raya satu pasang dok muat
kot2 minum ni terus muat . kennzzz
.
wish me luck ya
n you all juga.. amin
moga lawa kurus stay gojes sentiasa
.
jom cikidaut resepi

.
.
bahan - bahan

1. #halia hiris . 4-5keping . tepuk dada ikut selera
2. #serai nan sebatang potong dua peh tu ketuk2 . takyah nak ketuk2 ramadhan sangat hehehe
3. #lemon . ni mas guna sebiji tapi bahagi dua ( nak jimat.) hahahhaha. lemon mahai kot !
4. #air_paip secukupnya
5. #GULA_MELAKA . ikut resepi semalam patut madu. tapi madu takda kite guna apa yang ade je
.
.
CARA MASAK
. didihkan serai , air, halia ngan lemon
. agak2 air dah berkurang . matikan api . biarkan sejuk sikit
. boleh letak gula melaka bagi manis sikit. tak letak pon takpa
. boleh minum sejuk / panas.
.
.
.
khasiatnya yang pasti mesti nak kuruskan badan lah.. ehhehehe
detox. buang segala yang tak mo termasuk penyakit tersembunyi.
bagi angin kus kus pon ikut keluar sama..
badan jadi ringgan
sakit kepala boleh kurang
.
nak sihat buat lekas
share tau bagi senang nak review semula bila nak buat nanti
.
dah kurus mai tag.. ehhehehe
jom cabar diri sendiri
nak beli supplemet kurus rase sayang was2.. wajib cube ni.
.
.
#misi_nak_kurus
#moga_kuat

2 comments:

  1. πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ
    Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
  2. buat sendiri jaa jimat and senang.. pstu boleh buat banyak2 minom puas kan kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...