Friday 1 November 2013

WATER PITCHER SHAKLEE SELAMAT.. YANG PENTING MURAH LAGI JIMAT..!

Salam jumaat.. harini terasa sihat sikit.. mungkin my day kot.. tu yang ade tenaga sikit.. hehehheheee.. Tadi bukak paip. nampak air warna kuning a.k.a kerohhh.. apakah...??? terasa tak selamat j.. nak beli penapis air yang beribu-ribu tu kine pk banyak kali... Then baru teringat yang shaklee ada penapis air yang harganya tak beribu-ribu ni.. bawah rm500 plak tu... Jimat-jimat.. kay ni mas share kan... semoga bermanfaat...

Get Clean® Water Pitcher

MEMPERKENALKAN GET CLEAN® WATER
Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Air yang lebih bersih dan sihat ataupun bumi yang lebih bersih dah sihat
Sudah tentu kita boleh menikmati semuanya!

Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama

Pilihan Bijak!
• Hanya beberapa sen bagi seliter air
• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
• Ringan dan mudah dibawa
• Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak

KEISTIMEWAAN SHAKLEE

SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain
Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos
Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa
Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar
Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

TESTIMONI PENGGUNA WATER PITCHER SHAKLEE


Testimoni yang mengembirakan hati customer yg telah menggunakan SHAKLEE SET GET CLEAN WATER PITCHER….
Tengoklah keadaan air dirumahnya yang warna kuning tu…selepas guna water pitcher ni…air menjadi bersih…dan selamat untuk diminum…Dan apa yang best tentang water pitcher ni….ia mudah dibawa ke mana-mana…dan tak berat….sesuai untuk dibawa ke tempat-tempat yang sukar mendapatkan air bersih…

mode : puas ati!

ni bukan cilok org lain ye..ni umah sendiri nye kat seremban 2..air dlm glass kanan tu direct dr paip pg td kul 6.30..air dlm glass kiri direct dr paip tp telah di filter oleh SHAKLEE SET GET CLEAN WATER PITCHER.. sebab tu lah sebelum ni x nak minum air paip..tgk kaler pun dah takut..huhu tp skang dah x lagi..minum air x masak pun senang hati..bg kat qaid pun laju dia minum..heheh


Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...