Wednesday 13 May 2015

C O D : CASH ON DELIVERY

Ramai yang salah anggap. Makanya Mas terpanggil nak up entry ni.. Mohon terasa kepada semua yang nak COD lepas ni...


Perkara ni dah lama terjadi.. memula mas pon anggap camni jugak.. Rupanya salah... Tak pe lah yang lepas kira sedekah.. Moga kita semua dimurahkan diluaskan rezeki yang banyak..


Lately, ramai cust nak COD, alsannya jimat sebab takyah keluar kos untuk postage... Kenapa anda fikir camtu???

KOS POS berapa la sangat...


COD BERMASKUD CASH ON DELIVERY tapi ramai yang amik kesempatan FREE ON DELIVERY...

Kita kira2 ye...

Bukan kah kita perlu jumpa kat luar / tempat yang di janjikan.. naik kereta keluar kos minyak, nak bersiap nak pakai make up..  masa bersiap + masa OTW lagi.. tu belum kalo janji kol 8 datang kol 9... dah buang masa kan...?? Tu belum dengan macam2 ragam.. Yang anak la itu la, kerete buat hal...
tahap kesabaran seseorang tu.. kena pikir jugak kalo saya atau awak yang lambat...

Pertama sekali saya mintak maaf... saya perlu bertegas sebab masa saya terhad.. walau 5minit.. ia sangat berharga.. saya yakin masa anda juga sangat berharga.. jadi untuk menjimatkan masa masing-masing.. win win situation anda di galakkan beli by pos sahaja dan jika nak COD sila la mai umah cheq ye :)
atau nak jumpa kat mana2 saya tetap akan kenakan caj.. So, better by pos kan..???

Harap memahami.. Orang berniaga siapa pon tak mo rugi.. kalau berniaga itu merugikan makanya tiada siapalah yang nak berniaga... Jadi mohon kerjasama kepada para pelanggan dan bakal pelanggan yang dikasihi..

Maafkan saya jika saya tersilap.. hanya mohon kerjasama yang tak seberapa... :)




Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di

 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.


2 comments:

  1. COD jadi pilihan saya, kan mudah bayar terus dapat barang tapi saya ikut waktu kelapangan peniaga.. kalau dia kata boleh COD, saya ok je

    ReplyDelete
  2. saya pun fikir COD = FOD... btw , terima kasih atas penjelasan sis ni.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...