Monday 29 July 2013

✿✿ Set Kehamilan Shaklee ✿✿

Assalamualaikum... Hows today...????  Alhamdulillahhh Pepagi da amik bcomplex tok bekalan sepanjang hari.. B complex for beauty.. harusss!!! ehheheeee...Thru the story... 



Anda mengandung? Tahniah diucapkan.. Perasaan teruja tu misti menguasai diri.. erutama anak pertama atau pun kelahiran yang di nanti-nantikan... Dalam hal ini, tentunya setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk buah hatinya yang bakal lahir... Dan Tentunya anda tercari-cari vitamin yang sesuai untuk memberikan nutrisi, vitamin dan mineral lengkap untuk anda & si comel tersayang. Set Kehamilan Shaklee adalah pilihan yang tepat untuk anda kerana ia mengandungi:


➽ VitaLea :
Membekalkan 28 vitamin dan mineral untuk mengisi kekurangan dalam pemakanan ibu. Zat besi membantu proses pembentukan sel darah merah yang sangat diperlukan ketika mengandung. Zat besi juga berperanan untuk memastikan bayi mendapat semua zat dari makanan ibu, jadi ini akan mengurangkan risiko bayi pra matang dan masalah kelahiran bayi dengan kurang berat badan.

➽ Vitamin C :
Meningkatkan sistem imuniti tubuh ibu yang lemah ketika mengandung.

➽ B-Complex :
Vitamin gembira. Menenangkan dan mengelakkan stress serta keletihan yang dihadapi ketika mengandung. Kandungan asid folik di dalam B-Complex melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang (Spina Bifida).

➽ Ostematrix :
Membantu mengurangkan masalah ibu mengandung seperti sakit-sakit badan, urat, otot dan saraf , buasir dan sembelit, serta tidur tidak lena.

➽ ESP :
Memberi tenaga dan memberi rasa kenyang untuk mengatasi masalah pedih ulu hati ibu mengandung. Juga memastikan pembentukan janin yang sempurna, serta menguatkan rahim bagi mengelakkan berlakunya keguguran. Juga menjaga HB ibu mengandung bagi mengelakkan masalah darah tinggi atau darah rendah. Juga menjaga paras kolesterol.

➽ Omega Guard :
Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan. Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak. DHA dan EPA dari Omega Guard penting untuk pembentukan otak dan mata baby. Untuk ibu pula, ia membantu mengawal paras kolesterol dalam badan.

-----------------------------------------------------------------------------

✔✔ Tak cukup duit untuk membeli satu set?
Takde masalah, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan vitamin mengikut bajet anda.

✔✔ Takut tak sesuai, nak cuba dulu?
Takde masalah, anda boleh ambil set untuk sebulan. Insya Allah anda akan jatuh cinta dengan set ni & akan mengambil set ni sehingga melahirkan sebab set ni juga adalah set untuk ibu menyusu & ibu berpantang. Wah...jimat kan? 3 in 1

Oh ya...kalau anda ambil set ni, dah tak perlu makan vitamin klinik lagi.

✔✔ Saya nak!!!! Macam mana nak order?
Anda memang ibu yang bijak. Untuk pembelian atau maklumat lanjut, 
sila hubungi terus ke :


Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | KLANG / SEKINCHAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...