Monday 10 June 2013

SUPPLEMENT SHAKLEE ATASI ECZEMA | SAKIT KULIT

Assalamualaikum

Sepanjang JUNE adalah PROMO HEBAT MEALSHAKE.. BELI 6 FREE 1.. bulan lain xdapat tau.. Hanya JUNE 2013 sahaja.. Lau nak tgu tahun depan pon tak pe.. TAPi tu pon lau Adelah.. hhihiiii.. sebab banyak lagi product shaklee berator nak promo ni... OH june i LOVE MEALSHAKE!!!  ada lebih kurang 3 minggu lagi utk kawan2 semua rebut peluang ni utk dapatkan supplement ni dgn HARGA RUNTUH!!! Mmg jauh lebih murah dari harga biasa (^_^) malah jimat RM250.00 TAU!!


Jadi untuk ibu2 yg sedang mencari supplement utk anak2...ataupun yg dah lama duk usha2 dan berminat utk mencuba mealshake ni...inilah masanya utk anda semua dapatkannya. Ia adalah minuman berasaskan PROTEIN yang lazat dan berkhasiat. Bagus utk anak2 serta seisi keluarga.. Tiap2 pagi BERSARAPAN DENGAN 1 GELAS MEALSHAKE Memang URmpphh!! malah Dgn cara ni, insyaAllah anak2 mendpt khasiat yg secukupnya utk tumbesaran mereka. Juga utk membantu menambahkan selera makan anak2. ZF ada terbaca bahawa selera makan anak berkait rapat dengan beberapa jenis vitamin dan mineral iaitu Vitamin C, Vitamin B9 dan Zink. Jika mana-mana vitamin dan mineral ini KURANG dalam pemakanan harian mereka, boleh menyebabkan selera makan mereka MERUDUM. Jadi apa pilihan kita sebagai ibu bapa? Dah tentunya Pilihan  ramai ibu-ibu adalah MEALSHAKES sbb ia lengkap dengan multivitamin, multimineral dan protein yang membekalkan NUTRISI harian anak. Anda pula bagaimana?


Jom dapatkan mereka MEALSHAKE! (^_^)

Apa itu MEALSHAKE???
Utk ketahui lebih lanjut, jom mama kongsikan Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:

* Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
* Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
* Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
* Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.


Meal Shakes Shaklee boleh diberikan kepada bayi bermula 1 tahun (jika tidak menyusu ibu) dengan dos satu sudu kecil sahaja. Bagi kanak-kanak di bawah usia 4 tahun, Meal Shakes Shaklee boleh diberi dalam kuantiti yang sedikit untuk membenarkan tubuh mereka membina ketahanannya secara independent.


Siapa yang sesuai mengambil Meal Shakes Shaklee?
* Kanak-kanak
* Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan
* Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang
* Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil
* Warga tua
* Sesuai utk seisi keluarga


Juga amat sesuai sekiranya anak2 yg ada masalah sembelit dan asma. Juga bagus utk mereka yg ada masalah kulit (ekzema).. Bagi yang mempuanyai budget lebih boleh ADD BASIC H & HERBAL BLED CREAM..


okayy.. samapi cini santai petang.. heheheheeee.. hopely dapatlah membantu moms seluruh dunia dan anda juga... Akhiri post ni ngan TESTIMONI lahhh... hehehehe


Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...