Tuesday 18 December 2012

XSUKE MINUM SUSU!!! uweeekkkkkk... tapi PERLUKAN KALSSIUMMM UNTUK TULANG... U NEED OSTEMATRIXX!!!


Assalamualaikummmm.. hai semuaaaa!!! hopefully dalam keadaan sihat wal afiat.. aminnn... perasan x kat tulang kite semakin lama semakin xkuat... kat TV pon ade war2kan soh minum susu untuok tulang yang kuat dan sihat... TAPI KEPADA YANG BENCI /TAK SUKA / MEMANG TAK BOLEH NENGOK susu ni macam mana nak dapatkan tulang yang sihat dan kuat??? tak kita wanita atau pon lelaki.. zaman skang ni tenaga masing-masing amatlah penting dan diperlukan.. xkire kat umah o waktu bekerja... sangat perlu okayyy! that y KALSIUM PENTING UNTUK TULANG KITE.... 

OPssssS!!! kepada yang tak suka / memang katakan xnak pada susu tu.. ade berita GUMBIRA untuk anda.. OSTEMATRIX la jawapannye..! 3-4 biji 1 malam.. bukan j baik tok tulang malahhhh... baiikkk jugak tok yang migrain... sakit belakang.. sakit kepala... preggy mum.. warga emas.. ahli sukan.. n kepada wanita yang alwaysss sengugut tu.. u may try ni.. sangat besttt!!!!!


tadaaaa.. ni la OSTEMATRIX yang best tu.. okayyy pricenye xsampai pon RM70 okayyy...! murahhh!!! nak tau berapa harusss la pm / call / sms me...  1 botol ade 120 biji.. so, tahan la 1 BULAN ++... 

Selain dari untuk tulang dan gigi, kalsium berfungsi untuk:
1. Mengekalkan tekanan darah yang normal.
2.Membantu pengecutan otot dan saraf
3.Membantu mengurangkan sindrom PMS sepeserti kekejangan, kembung, moody. Amat sesuai bagi wanita yang selalu berhadapan masalah bila didatangi haid.

Apa Ada Dalam Kalsium (Ostematrix) Shaklee?

KALSIUM
250mg kalsium dalam setiap caplets. Individu digalakkan untuk mengambil 1000mg kalsium setiap hari dan cara yang terbaik bukanlah ambil sekaligus 1000mg kerana ianya tidak akan menghasilkan kesan yang baik. Kenapa? Sebabnya kalsium dapat diserap dengan baik bila diambil dalam dos yang rendah. Sebaiknya adalah tidak lebih dari 500mg setiap kali pengambilan. Sebab itu Ostematrix Shaklee dicadangkan diambil 4 biji sehari di mana 2 biji diambil setiap pengambilan.
Dan Kalsium (ostematrix) juga baik diambil bersama makanan.Bukannya ketika perut kosong.

VITAMIN D
Kalsium memerlukan Vitamin D untuk membantu penyerapan yang baik. Tanpa vitamin D, badan tidak dapat mendapat cukup 'hormone calcitriol'(dikenali sebangai Vitamin D aktif). Bila tidak cukup hormon ini, badan akan mengambil kalsium dari rangka yang sedia ada, yang mana akan melemahkan tulang-tulang kita.

Kalsium dan Vitamin D sangat digalakkan untuk mengelakkan dari osteoporosis. Golongan yang paling sesuai untuk mengambil kalsium (ostematrix) adalah:

1. Ibu menyusu, mengandung
2. Suami/isteri bekerja yang selalu kepenatan dengan kerja
3. Warga emas
4. Wanita yang mengalami masalah PMS - sakit semasa datang bulan
5. Merka yang mengalami kekejangan otot

okayyy.. info di atas sangatlahhh bergune.. ye tak??? so, rasenye harus k x dapatkan OSTEMATRIX ni.. KALAU LAH kanak- kanak tau yang mereka xperlu lagi minum susu, heheheee.. misti suke!! i know that feeling IF TERPAKSA MINUM SUSU... uweeekkk!!! huhuuuu... 

berminat nak dapatkan OSTEMATRIX YAng super besttt NI??? harusss ade my num hp tau! ehheheh

maSharyana / 016-6810844 / edmas077@yahoo.com
bandar botanic, klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...