Friday 9 November 2012

KELEBIHAN ALFALFA & VITAMIN E.. GABUNGAN MANTAPPPP!!!



assalamualaikummm... hai-haiiiii!!! heheheheeee... today nak cerita pasai VITAMIN E & ALFALFA.. bila bergabung jadi lah gabungan yang hebattt!!!! wink2.. khas buat bakal PENGANTIN.. da lama jadi pengantin..???? okayyy!!! bolehhh maaa! heheheh yang penting bestt..! u never know till u try sendiri.. :)

Kelebihan Vitamin E:

1) Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum.

2) Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna...

3) Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.

4) Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Kelebihan Alfalfa:

1) Merawat masalah keputihan yang sering dialami oleh golongan wanita. Pastinya masalah keputihan ni harus dibendung secepat mungkin bagi mengelakkannya jadi lebih teruk.

2) Memberi keselesaan sewaktu melakukan hubungan intim. Tidak mustahil untuk mengulangi pengalaman malam pertama :)

**BULAN NOVEMBER 2012**
sale ALFALFA.. boleh dapatkannye by set.. murahhh gilosss! buy 6 free 1.. yupp.. S & L same.. untungkan... 2 botol alfalfa s = 1 botol alfalfa L.. so, da tau mana lebih UNTUNG?????

HANYA NOVERMBER SHAJ TAU... nak stok sampai setahun??? amik 2 set.. n jgn risau akan expired datenye.. EXPIRED ON 2015..~!!!  LAMEEEE KAN?????

so, harusss dapatnye tau... 

maS / 016-6810844

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...