Tuesday 13 November 2012

NUTRIFERON SHAKLEE


Salam yang ceria salam manisss....!! hari cuti nak plak bangun awal.. lau kije rase nak bangun lambat j kannn! hahahaaa.. biase la mlas g koje.. hehehheeeeh.. today mas nak shar PAE ITU NUTRIFERON.. UNTUK APE.. KHAAS BUAT SIAPE... Jommmm check it daut!!

>>> Apa itu Nutriferon<<<



NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak   tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun. NutriFeron menstimulasikan  setiap  sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya  sendiri.

Apakah  interferon? Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada  tahun  1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel  badan.  Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus,  sel  kanser dan lain-lain.

>>> Siapa yg perlukan Nutriferon

1. Sesiapa sahaja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya   amat sibuk, tekanan gaya hidup menyebabkan system imun individu ini   seringkali mengalami serangan yang berterusan
2. Individu yang ingin  proaktif di dalam mengoptimumkan respons imun  mereka terhadap iritasi  alam sekitar dan juga pencemaran udara
3. Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum
4. Individu yang berumur, yang sedemikian terdedah kepada kekurangan imuniti
5. Individu yang diet mereka tidak optimum
6. Individu yang sering tertekan/hidup dalam tekanan
7. Individu yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif

>>> Kenapa perlu Nutriferon?

Untuk kegunaan harian, NutriFeron meningkatkan pengeluaran interferon   semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.

NutriFeron berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu
- Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
- Menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian  terhadap  beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit  serius dan  penyakit.

Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan  kita membantu  diri kita sendiri dan itulah tujuan Nutriferon; untuk  merangsang setiap  sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon  asli untuk  menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih  tinggi  dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dsb.

>>> Kenapa Nutriferon Shaklee?

1. Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi – saintis telah   mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada   fungsi imun yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen   tambahan di US yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai   interferon yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badan   secara semulajadi.

2. Dihasilkan oleh individu yang menjumpai  Interferon -  Dr.  Yasuhiko Kojima, imunologi dunia yang terkenal yang  telah menemui  interferon pada tahun 1954, telah melakukan penyelidikan  berdedikasi  selama empat puluh tahun untuk mencari sebatian semulajadi  yang akan  memberi rangsangan kepada pengeluaran interferon. Nutriferon  daripada  Shaklee adalah satu-satunya supplemen perlindungan di US.

3. Penyelidikan selama 40 tahun – selepas 40 tahun melakukan ujian  yang  teliti dan melibatkan percubaan bertan-tan kandungan sebatian   semulajadi dan herba, Dr. Kojima membangunkan campuran unik empat elemen   berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi   interferon badan.

4. Campuran interferon yang dipatenkan –  elemen tumbuh-tumbuhan  penggalak. NutriFeron mempunyai MACH,  1 campuran  interferon drpd  ekstrak tumbuhan yg telah dipatenkan formula ekslusif  yang mengandungi  ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian  Plantain dan  ekstrak bunga Japanese Honeysuckl

5. disokong oleh 4  kajian klinikal ke atas manusia- 4 kajian  klinikal yang dikeluarkan  mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan  imunisasi hasil manfaat  daripada campuran ekstrak proprietari yang  ditemui di NutriFeron.

6. Formula eksklusif dilindungi oleh tiga paten - Nutriferon disokong   oleh tiga paten dan hanya boleh didapati melalui Shakee dan  Independent  Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten  ini hanya  eksklusif di Shaklee.

7. Dibuat menepati piawaian kualiti yang  terbaik – supplemen  tambahan yang berkesan, NutriFeron telah melalui  ujian sistematik yang  ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan  prestasinya.

sumber : shaklee

di mana nak carik nutriferon ni??? hanye hubungi sy tok order.. semua beresss! di hujung jari j.. hehehehhe

maS / 016-68108844
edmas077@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...