Sunday 10 April 2016

Vivix : Dulu tak cantik . tapi skang dah yakin

Haiii😊
Hari ahad ke mana ?
Kami shopping beli barang dapo ja
Kol 10 masuk, macam baru je 10 minit
Dah siap beli , masuk krete tengok jam dah kol 12.30pm
Ehhh kejapnyaaaa !
Awat bila masuk shopping complex 1jam macam 10minit ja ??
Hmmmm


Tadi mase siap siap nak kuar
Dengan yakin nya da brani nak berhijablista hahahha
Malunya
Sebab dulu tak cenggini
Mungkin sebab kulit muka da ok
So brani dan yakin nak bergaya

Dulu muka berjerawat terok
Gelap kusam je
Plus berminyak
Bila pakai compac powder tu muka bukan tambah gebus
Tapi jadi kelabu
Pastu rase macam kertas pasir
White head !

Sampaikan nak cod barang jumpa cust pon malu
Suami tegur
Lagi menjadi jadi malunya
Tapi nak wat camna
Bukan tak try bukan tak usaha

Iye saya dah cuba esp, vita c, vit e, colagen
Supplement yang kata tok kuliy tok cantik saya dah try
Cuma vivix ja blm try
Mahal la

Pastu try la facial treatment
Ok kejap jr
Pastu tambah menjadi jadi hendaknya
Ya allah stresss nyaaa
Da la wedding banyak nak kena attend

Bermula la kisah nekad nak try vivix
Kebetulan nak raya dapat bonus
Banyakkk lak tu
Beli la 2botol vivix terus
Nekad nak cantik kan

Hari hari semangat minum ngan wat masker vivix tu
Tak miss
Ya allah yak perasan yang muka da ok
Tu pon orang yang tegoq
Sukaa sangat !


Skang ni, takyah nak makeup tebal
Da tak guna foundation ke bb cream
No ! Jimat duit aku
Hahahaaa


Betul la, bila kulit da cantik sihat
Pakai apa pon cantik
Even tudung tu senget tetap comel
Hahahaa da mula perasan da ni

Saya yang tak penah penah nak bergaya
Ermmm tadi melaram la sikit
Ahhahaaa
Kulit da elok
Tambah yakin nak lilit lilit shawl

Awak camna ????


Nak tau
Skang saya rase vivix ni tak mahal pulak dah
Sebab ia membantu menyelesaikan masalah saya SEKALIGUS !
SETTLE !

Bagi awak
Awak sanggup tanggung keadaan dengan muka bermasalah
Atau
Kuatkan sikit modal nak cantik

Fikir fikirkan ye
Raya nak dekat ni..

016 681 0844








Nak gtau . ni la penyelamat saya


Nak try mai wassap taw
016 681 0844

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...