Monday 28 March 2016

aku ex BUDAK ARCHI

sorry... i olss terindu kat kawan kawan mase study dulu

cam ni la lagak kami

muka sembap mata panda tudung senget tak
baju tak iron
gile selekeh !

tapi tak pe 
asal model kami design kami  meletop 

alaa rindu korang !!

pernah dulu
gilir mandi, gilir buat itu buat ini sebab nak siapkan project
tak tido dah biase
alahhhh nape teringat


kalo start buat model cenggini
rupa bilik memang tak de rupa bilik

menanes roomate
nasib baik roomate same class



korang
kalo nak pilih architecture / seni bina

pk la 100x na

dulu i olss tak pk
tu yang terus terima ja
lagi pon dekat
lepas tu
menanes !!!

nasib baik ade roomate terer
die tolong buat
iolss nangis ja
takut tak siap
hahahaha
kenangan


nasib tak baik
design hang, model hang, project hang
kena campak 
dari tingkat 4 terus ke bawah
menangis lagi

sem 5 paling tak kuat
rase nak berenti terus
nangis lagi kol bapak kate nak berenti
huwaaa

awaa nape wat saya cenggini
dulu kite rapat
tapi skang awaa...
tak pe lah moga awak bahgia
saya ade kenangan mase kite rapat dulu
bestfren sangat 
sampai ade ko ade lah aku
hahahah

demi keluarga
habiskan segulung diploma
awaa tak de
selalunya kite berdua
tapi kali ni awaa dah de kawan baru

saya pon ade kawan baru
lagiii ramai
terima kasih tolong bukak kan mata ni



skang same2 dah berjaya
ermmm
kalo awaa terbace kisah ala ala kisah kite ni
mohon teringat sama time kite happy
yang ta happy jangan di kenang
hihiiii


habis blaja dapat offer kije
sy kije swasta je
boss super best
akitek best

kadang terase pekerja kesayangan lak
perasan !

tapi sebab 1 bangunan
aku berenti
yang ni memang tahap tak kuat !

architecture
saya pernah fall in love wit u
now sayang lagi
cuma 
tak kuat nak hadap


cerita merapu.. hilangkan stress, rindu kawan clas
hahha





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...