Wednesday, 28 October 2015

Nano lightener cream mencerahkan ketiak

Assalamualaikum.. Hhari ni tergerak hati nak share... Sebabnya, nak mrmbantu mereka yang ada masalah yang sama.. Bawah lengan iaitu ketiak gelap terutama wanita...

Muka cerah gebus.. Bak kata cantik bak bidadari.. Gerammmm rase nak cubit2...!!
Bersih tanpa cela.. Pakai skincare konsisten, supplement. Kolagen lagi.. mana la tak cantik...

Tapi muka ja ka cerah bersih.. Ketiak, celah sane sini tu camne???

Korang makan macam2 supplement ni.. Cerah x ketiak tu?? Even scrub.. Cerah tak??

Stress kan??? Rase give up pon ade tapi MALUUU KALO SUAMI TEGOQ!!!

BOLEH SENTAP SETAHUN... HUHUuuuuuuu

Ok, ni la yang kami nak sharekan.?? Cream pencerah bahagian gelap / celah segala celah kita nak cerahkan.... Nano lightener cream..




Ni la... Kecik comey ni korang jangan sangka biase2 je tau.. BERKUASA MENANGGALKAN DAKI BERKILO-KILO TAU

Nak share feedback plak... Ye la .. Mesti ade yang tak caya... Betul ke ketiak yang dari kecik ni gelap boleh cerah...? Bohong r !!

Betul ke ketiak otrang badan besar cam i ni boleh cerah ???
Betul ke pembawakan buidak semase preggy ni boleh cerah????
Leher karat berdaki ni bolrh cerah gak ke???
Miss v bolrh cerah gak ke??
Selamat ke sapu kat miss v??? Malu laaaaa


Ni la yang nk share kan.. Insyallaha kesan seawal 7 hari bergantung pada kulit individu dan kekerapan sapu.. Konsistern ke idak?? Rajin kr idak tu korangnyang leh jawab ye...





















Ok tak ??? Ke nak lagiii... Hihiii seriusss kami tak tipu.. Ramai dah yang berjaya nampak beza dari yang sebelum guna cream nano ni.. Tunggu korang r nak cuba ke idak.?? Nak percaya ke idak...

Anda percaya ada punya kecerahan.. Hihiiii








Nak kata la... Artis pon ada jugak masalah celah2 hitam dan gelap berdaki ni.. Nano lightener cream la penyelesaian nya... 💜💜💜💜👍 terbaik

Nak nak nano lightener cream ????

Whatsapp 016 6810844 ok..

Pls jgn komen kat bawah ni.. Terus ja whatsapp 016 6810844 tau.. Sepantas kilat kami reply.. Zassss !!!!


Jom cerahkan tutttt

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...