Tuesday 16 April 2013

KELEBIHAN ANDA SEBAGAI AHLI SHAKLEE

Beberapa bulan kebelakangan ini, ramai yang bertanya, bagaimana ingin jadi dan daftar ahli Shaklee? Apakah faedah menjadi ahli Shaklee?  (soklan femesss)  Saya percaya apabila anda sudah jatuh cinta dengan Shaklee, secara automatik anda  rasa ingin berkongsi dan memberitahu orang lain apa yg anda rasakan dan tertanya-tanya bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Biasanya kalau kita promosi bersungguh-sungguh sekali pun, buat letih saja sebab tak siapa bayar kan? Berbeza pula dengan Shaklee. Shaklee bayar anda BONUS sebagai pengguna dan juga sebagai tukang buat promosi!! :):):)

Beberapa perkara atau faedah menjadi ahli Shaklee yang ingin saya kongsikan bersama anda.

1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar?

Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:
Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah/Sarawak).
ATAU
membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM850.00 (Malaysia Barat).

2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?

Seperti yang telah dinyatakan di atas, memadailah daftar Ahli Shaklee RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah & Sarawak).
Tak perlu ribuan ringgit kerana stok dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.

3. Apa yang perlu dibuat sekiranya saya ingin daftar sendiri di cawangan/branch Shaklee berdekatan?

Caranya cukup mudah. Anda perlukan penaja iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Dalam hal ini anda hanya perlu guna ID saya iaitu  869907 (Masharyana Mashuri. Minta borang daftar di kaunter dan isikan particular anda dan masukkan id saya 869907 (Masharyana Mashuri) dan tahniah anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK SEPENUHNYA utk dibimbing oleh saya. Byk rahsia bisnes sy nk share dgn anda. EKSKLUSIF utk ahli-ahli di bawah sy sahaja :)


4.  Apa kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee?

Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. On top of that, setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan.

5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?

Ada!

Majoriti ahli di bawah kumpulan saya adalah ibu-ibu (surirumah atau ibu berkerjaya), jadi memang tak dapat nak hadir kelas selalu. ‘Kelas’ kami adalah flexible. Semuanya ada di hujung jari. Hanya melalui alam maya. Tak perlu meeting sampai lewat malam. Latihan alam realiti juga disediakan. Depends on request dan tentunya semua bermula dengan ZERO, tak tahu apa-apa. Itulah gunanya PENAJA ANDA. Penaja anda adalah upline. Ibarat MAK kepada anda, coach anda, cikgu anda. Dalam kumpulan kami, mak di ajar untuk bertanggungjawab sehingga anak-anak berjaya.

6. KENAPA PERLU JOIN grup saya?

Saya tak paksa. Saya sendiri bermula buat Shaklee secara sambilan/part-time/ suka-suka. Akhirnya buat betul-betul.. dan tunggu masa nak resign.. duduk rumah tunggu bonus tiap bulan dan Alhamdulillah kini boleh pencen bersama Shaklee, InshaAllah. Dari seorang yang hanya sekadar ingin berkongsi, akhirnya, ramai yang cari. No HEAD-HUNTING sebab kita berorientasikan PRODUK SHAKLEE yang memang sudah terbukti. Majoriti ahli dalam kumpulan saya adalah ibu-ibu dan ramai yang sudah resigned dari kerjaya masing-masing kerana income sambilan Shaklee melebihi gaji bulanan (2-6 angka), ditambah pula dengan pelbagai faedah lain. Kami hanya berkongsi dan berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee dan gunakan sepenuhnya ledakan kuasa internet dan semuanya adalah secara ONLINE (tentunya akan dibimbing!). Atau anda tak perlu berhenti pun, teruskan buat secara sambilan.

Apa tunggu lagi, saya boleh uruskan pendaftaran anda. Cuma anda perlu HUBUNGI SAYA SAHAJA.. tak susahh kan??? keahlian anda sangatlah di alu-alukan sekiranya anda berkeyakinan.. bersungguh-sungguh dan mahukan perubahan hidup yang lebih baik... adakalanya as women ni agak susahkan jika bekerja luar.. lelagi terpaksa outstation.. anak dan suami terpaksa tinggal kat umah.. hati mana lah nak tenang... insyallah shaklee adalah antara cara dan jalan yang terbaik untuk mengubah hidup yang lebih baik..

teros hubungi saya >> masharyana << jika berminat.. anda tidak keseorangan.. malah sy akan teros membantu anda hingga stabil.. hingga dapat apa yang anda impikan.. sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan.. bukan setahun tau.. sebulan...! percaya rezeki Allah itu luass.. oye itu yang yang sy percaya... 

sebelum ni sy tak ada ilmu jual beli.. semua bermula dengan sharing.. sharing.. then ramai pulak yang bertanyakan ;macam ne leh kurus? nak jugak lah try..' start dari citu hati terbukak nak join shaklee.. n skang im here untuk bantu awak pulak... kite sama-sama belajar..so, jangan malu jangan segan.. inilah peluang anda untuk maju ke depan..

Dengan gaji yang cukup-cukup nak bayar kereta n umah... mana nak shopping, mana nak ber'spa' hehehhee.. tapi skang alhamdulillah semakin ok... mana taknye.. tiap bulan dapat bonus dari shaklee.. memang sangat membantu.. heheheh....

cepat-cepatlah hubungi sy untuk maklumat lebih lanjut... 

>>> Masharyana mashuri <<< 016-6810844>>> edmas077@yahoo.com<<< id 869907>>>

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...