Tuesday 14 August 2012

COLAGEN SHAKLEE o cOlagen lain.... apa bezanyee????


alhamdulillah.. ramai yang x berkira nk kuar duit tok berCOLAGEN.. sebab makin ramai yang tau akan keberkesannan n kehebatan COLAGEN SHAKLEE ni.. besstt kan??? sape yang da try hot item ni.. misti senyum2 j... yang belum tu of cox ngah berkire2 ag ni.. kan2??? kire $$.. kire harii.. xtau la.. hehehhe.. wanita x lari dari nak cantikk.. 



lau nk katekan kelebihan COLAGEN... carik la kat mr.google.. kebaikan COLAGEN SEMUA same.. tapi apa yang membezakan COLAGEN SHAKLEE NGAN colagen lain adalah xsama,,...~~~ yes colagen penting dalam tubuh badan kite... dari segi kesihatan mahupun kecantikan... apa yang beza??

Kelebihan Kolagen Powder Shaklee berbanding dgn kolagen lain:

♥Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

♥Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

haaaa.. colagen lain ade k bahan bermutu tinggi ni.. mana pilihan anda... yang jauh lebih murah tapi xd effect... o yang mahal skit tapi da tau keberkesanannye!!

which one u want????

murah xd kesan o mahal berkualiti???

pilihan di tangan anda... happy2 ye...

mas | Za fair | 016-6810844

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...