Monday 13 April 2015

RAWAT MUKA BERJERAWAT DENGAN VITAMIN MURAH SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :D


Jerawat.. siapa pon tak suka dan merimaskan..Pantang tengok cermin mesti nak picit.. Geram katenya, lepas puaskan diri mula la nyesal.. sebab dah tinggalkan bekas dan parut..

Jerawat.. membuatkan diri hilang keyakinan diri, Malu dan boleh menjejaskan kerjaya..

Besarr kan impact jerawat ni .. Sampai bila nak berpanjangan camni..??

Jadi, saya war-warkan, hapuskan lah cepat jerawat tu sebelum bertambah teruk... Dan saya ada penyelesaiannya.. Tak boleh cara A, kita cuba cara B, C,D,E F G dan seterusnya sampai pulih dan BEBAS JERAWAT seperti saya :P



Ni testimoni Muka berjerawat yang semakin pudar,,, Best sangat kalo muka bersih tanpa jerawat.. Apa yang si cantik ni ambil untuk masalah jerawatnya..???


  • Penjagaan Kulit: Kajian telah menunjukkan zink berkesan untuk menyembuhkan jerawat atau akne. Ia adalah lebih berkuasa daripada placebo dan penggunaan ubat-ubatan antibiotik masih dianggap lebih berkesan.


Kajian saintifik menunjukkan bahawa bawang putih digunakan untuk menyucikan darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Penggunaan bawang putih juga berguna dalam rawatan hipoglisemia, gangguan usus dan pelbagai masalah kesihatan.


  • Vitamin C membantu menghasilkan kolagen untuk tubuh dan juga bertindak sebagai antioksidan. 
  • Vitamin C melindungi kulit dari radikal bebas dan radiasi ultraungu akibat terdedah kepada sinaran cahaya matahari, dengan itu boleh membantu mengurangkan kesan ‘sunburn’.


Untuk mendapatkan mana-mana set promosi APRIL 2015 ni.. Boleh hubungi mas ye..





Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...