Friday 10 April 2015

Apa ada dalam Vivix?

Haiiii...!!! Today mas nak share Apa ada dalam Vivix yang menjadikan ia satu  tonik  ajaib dan berjaya mengubah persepsi masayarakat dengan kelebihannya... Iye, Vivix berjaya menambat hati ramai pengguna lebih-lebih lagi ia berjaya menangani masalah kronik seperti Asma, cyst, kanser, jerawat (kecantikan) dan banyakkk lagiii.. Sehingga mas sendiri tertarik dan teruja nak mencuba buat kali pertama dulu dan hingga kini jadi pengguna setia.. Al maklum la.. umur dah nak masuk siri 30 ni kan... Kena lah berjaga-jaga dari segi dalaman dan luaran... Lebih-lebih lagi bab2 kesihatan dan kecantikan ni.. heheheh


Jom kita lihat... Apa yang terkandung dalam sebotol vivix ni
-------------------------------------------------------------------------------


 Anggur muskat, Elderberry, Lobak Ungu dan Polygonum Cuspidatum.


Muscadine Grape

Satu-satunya anggur di dunia yang memiliki lebih daripada 1 kromosom. Muscadine Grape ini memiliki 20 kromosom sebab tu lah saintis buat kajian yang lebih mendalam ke atas anggur hebat ni. Hasil kajian mereka terbuktilah bahawa anggur ini memang mempunyai ciri-ciri yang boleh menghentikan perkembangan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria. Salah satu nutrisi terpenting yang diekstrak daripada Anggur hebat ini ialah RESVERATROL yang amat penting untuk alternatif pelbagai masalah seperti penuaan, kanser, diabetis, gout, darah tinggi dan pelbagai lagi.




Elderberry


Kandungan terpenting dalam Elderberry ialah flavonoidsnya yang sangat penting iaitu sebagai antioksidan yang kuat. Antioksidan ini diperlukan tubuh untuk menguatkan sistem imun dan melawan jangkitan-jangkitan virus dan bakteria. Elderberry juga sangat kaya dengan vitamin A, B, C dan pelbagai lagi. Ia sangat bermanfaat untuk mengurangkan simptom Influenza,  menguatkan sistem imun, meredakan asthma, merendahkan tahap kolestrol, diabetis, meningkatkan kesihatan mata dan melindungi daripada serangan jantung dan strok.


Knotweed Jepun


Merupakan sumber resveratrol selain daripada Muscadine Grape. Reservatrol  sangat penting untuk anti-penuaan,merendahkan koletsrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlit sukan dan mengurangkan berat badan.





Purple Carrot

Daripada warnanya yang unik iaitu ungu-kuning dan ungu-oren juga telah menunjukkan ciri-ciri istimewa yang ada pada Purple Carrot ini. Ia adalah sumber vitamin A terbaik dan juga antioksidan yang berkualiti tinggi. Memalui pelbagai kajian yang telah dilakukan kepada tumbuhan istimewa ini terbuktilah bahawa ia adalalah sumber antioksidan, anti-radang dan pelbagai ‘anti’ lain lagi yang penting untuk tubuh. Selain itu,ia juga boleh membantu mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.


sebab itulah, VIVIX merupakan pilihan yang baik jika anda mengalami masalah disaluran respirasi. so buat pilihan yang bijak :D


Ni antara pelanggan yang mengamalkan vivix secara consistent..




Pengambilan VIVIX secara consistent mampu mengubah hidup anda lebih bermakna.. cantik dan sihat.. Rasa lebih muda dan awet muda... Bestkan... Jika berginilah hasilnya, bab harga memang tolak tepi asalkan dapat menyelamatkan orang yang tersayang..


Untuk mendapatkan mana-mana set promosi APRIL 2015 ni.. Boleh hubungi mas ye..




Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...