Monday 20 April 2015

SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK JEMAAH HAJI DAN UMRAH

Hari ni diam tak diam dah 1 rejab... Alhamdulillah :)
Harini hari ke-4 berpuasa... Hopefully dapat jayakan untuk harini dan lagi 26hari lagi is on da way lepas tu nak puasa wajib pulak di bulan ramadhan...

Dan tak lupa juga, Ramai yang akan mengerjakan Umrah di sepanjang bulan puasa nanti.. cepatnya masa berlalu..sebagai persediaan buat bakal2 haji dan umrah bulan ni, Adaa nak kongsikan bekalan Shaklee yang boleh dibawa..maklum saja lah, cuaca kat sana panas kan berbanding di Malaysia..kesihatan pun mungkin terjejas so kene ready! Nak ibadah kalau sakit pun agak mengganggu juga kan?

Supplement yang Mas cadangkan :
Pada asasnya, Adaa mencadangkan vitalea @ multivitamin, b-complex, vitamin c, ostematrix dan performance drink. Ini memang keperluan asas bagi semua..Bagi ibu bapa atau anda yang mempunyai penyakit kencing manis, sembelit, kolestrol tinggi atau darah tinggi, kami galakkan untuk membawa VIVIX sebagai bekalan anda.

Pilihan 1 Haji & Umrah
(1)    Vitalea, B-complex, Vitamin C
(2)   Performance Drink
(3)   Ostematrix

Pilihan 2 Haji & Umrah ( Pesakit Kencing Manis @ Diabetes, Darah Tinggi, Kolestrol)
(1)   Vitalea, B-complex, Vitamin C
(2)   Performance Drink
(3)   OsteMatrix
(4)   Alfalfa/vivix

Pilihan 3 Haji & Umrah
  1. Vitalea, vitamin C
  2. Performance Drink
  3. Nutriferon

Ini sekadar cadangan, kalau yang biasanya tiada masalah..bawa Performance drink, Vitalea, Vitamin C dan Nutriferon sebagai perisai kesihatan anda dah mencukupi. Ini boleh membantu anda kekal hidrat dan meningkatkan imunisasi tubuh. InsyaAllah..

Semoga sihat, selamat sampai dan pulang dan selamat mengerjakan umrah dengan baik/.. insyallah.. semoga di permudahkan :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...