Wednesday 8 April 2015

PROMOSI SET SLIMMING

Morninggg...!!! 

Jangan lupa senyum supaya caj - caj positif datanggg.. ehhehehe

Hai kawan-kawan redears zafaimas sekalian.. Mas nak gtau bulan ni ada PROMOSI untuk SET SLIMMINGG.. so, kepada yang nak selim melim tu.. boleh grab bebanyakkk.. sebab penjimatannya memangg la banyak jika nak dibanding dengan tak promo ni...

Untuk Set kurus kita ada di bulan PROMO ni :

1) CINCH - BELI 3 DAPAT 4
2) LECITHIN - BELI 6 DAPAT 7






cinch di datangkan dengan 3 perasa iaitu chocolate, latte dan vanila... Tapi vanila ni tak termasuk promo tau

CINCH memang membantu sangat dalam proses pnurunan berat badan malah menjadikan body kita FIT dan tak mengelebeh...

Fungsi CINCH, ALFALFA DAN LECITHIN bertindak untuk penurunan berat badan

Cinch :  Ada 3 perisa yang sangat sedap (vanila, coklat atau cafe latte). Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. Istimewanya Cinch ni lengkap dengan leucine untuk membantu memelihara otot semasa proses penurunan berat. Jadi taklah otot pon hilang dan kulit jadi melendut atau sagging. 

Alfalfa - Membantu meningkat proses pencernaan secara lawas dan detox badan kita. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. :) ... tahukah anda… kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..)

Lecithin: ..berfungsi untuk memecahkan lemak2 …Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak….dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh bdn..


Ni mas show sikit testimoni pengguna tegar Set Slimming shaklee... Nampak kan perbezaan yang sangat ketara tu... Sapa nak kuruih seperti kak mai tu.. Boleh contant mas untuk info lebih detail :)


Untuk mendapatkan mana-mana set promosi APRIL 2015 ni.. Boleh hubungi mas ye..

Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...