Thursday 19 March 2015

IKLAN BAJU RAYA

Assalamualaikum semua :)

Lagi beberapa bulan je lagi kita as muslim akan berpuasa.. sayu rasenya.. Ni mas nak iklan sat baju raya,... Eh ehhhh...!!! mas bukan nak jual baju rayaaa tau..





cantikkan... Tengah hot trend kain jenis saree ni... Mas berkenan sungguh kat color merah tu... tapi sungguh banyak baju color merah... Kami (hasben n wife) macam peminat tegat merah.. tahun ni nekad tak ade color merah pada baju raya.. insyallah.. heheheee...

Yang hijau pastel tu pon ok gak.. comey..! nak tayang kat hasben lah.. tahun ni green color... ngehneghhhh.... 

Selain cantik, apa yang U olss perasan..??? 
Perasan tak yang model2 tu cun plus kuruih2 pinggang kerengga... kalo nak beli kain saree tu wat design baju gitu cantikkk la.. tapi kalo badan rupa buah epal tak de cutting camner..??? nak pakai jubah ker dress pon rupa macam kena bungkus aje....sedihnyeeeee

alaaaa.. ade lagi bape bulan ni.. jangan sedih but jadikan push faktor untuk kuruih sampai dapat pinggang hak kerengge tu..! mas yakin awak boleh...!!!! yes yakin boleh..
Nak mas tolong pon boleh.. jadilah cust mas, dan mas akan guard anda untuk kurus dengan bantuan slimming set dari shaklee yang dah memang terkenal dan dah ramai pon yang berjaya lost weight dengan slimming set ni termasuk lah mas sendiri...

Kita ni kalo tak de push factor untuk sesuatu, memang tak kan menjadi... mas senridi nekad nak kurus sebab nak kawen.. heheheee.. time Big day, sape yang taknak cantik kan.. so, mas dah berjaya dan skang maintain even anak dah sorang, dah 9bulan pon...  insyallah wat baju design as model tu boleh muat... terbaik lah shaklee ni sebab kalo skip atau lupa nak makan, tak de effect berat badan naik mendadak macam product yang sebelum ni mas ambik...

Tu yang sangat setia dengan shaklee.. 



Bila badan kita besar dan berat.. sekaligus menjatuhkan keyakinan diri dan menganggu kerja kita... Pandangan pertama orang terhadap kita of cox dari segi luaran iaitu muka cantik ke tak, kurus ke gemok, pakaian, kemas ke tak.. semua tu mainkan peranan.. Jangan lah disebabkan saiz badan, kita tak dapat offer kerja yang sepatuttnya kita layak.. so, tak sedih ker..???

Dengan rela hati, mas boleh tolong dan sangat suka untuk membantu anda yang nak kurus dan turunkan berat abdan.. TAPI ada syarat... PLZ tinggkatkan kesabaran dan jiwa yang kental.. 

SET SLIMMING SHAKLEE


Dengan 3langkah mudah.. BAKAR BUANG DAN BINA semua mampu kurus dengan vitamin yang di cadangkan... Anda hanya beritahu mas berapa budget, berat dan tinggi.. senang mas nak suggestkan... Majoriti, ambik yang cepat effect, ye la nak cepat kurus.. 


Set ini juga sesuai dan sangat sesuai lah untuk lelaki juga.. Skang musim abam sado sejak nengok drama tu.. ermmm, ramai gak la lelaki yang wasap nak set kurus yang boleh bina otot... Feedback positif dorang kate perut tak cepat lapar dan tak mengelebeh after kurus.. best kan...



3 KONSEP UTAMA : BAKAR, BUANG, BINA

1) BAKAR
PRODUCT :  LECITHIN / OMEGA
Fungsi : Bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolestrol

Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi " kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak. Dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemah daripada melekat kat dinding membrane. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya hanya sangat diperlukan oleh badan.

Walau ape pun juga supplements yang korang ambil, korang jugak kena jaga pemakanan seharian. Jangan main hentam je makan sesuka hati kan! hehe. Jangan mengharapkan keputusan dan perubahan bulat2 pada supplements, tapi kena seiring dengan cara harian kita, rajin2 bersenam dan yang penting minum air masak banyak2 ok? 

2) BUANG
PRODUCT :  ALFAFA / HERBLAX
Fungsi :Membuang lemak, toksin dalam badan

Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin.
Bakar / Pecahkan Lemak


3) BINA
PRODUCT :  CINCH / SOY PROTEIN (ESP)
Fungsi : Bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolestrol


Cinch Shake Mix ni ada tiga rasa tau. So, korang boleh pilih nak perisa ape.
Ada flavour COKLAT, VANILLA, dan CAFE LATTE

Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta melindungi untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tidak menggelebar setelah berat badan turun nanti.

So, Mas explainkan siap2 di sini ye..

Set Slimming bagi yang tidak menyusukan anak Mas suggestkan ambil 3 supplement ni
1) Lecithin
2) Alfafa
3) Cinch (pilih antara 3 flavour ya, Coklat, Vanilla, and Cofe Latte)

Bagi ibu yang menyusukan anak :-
1) Lecithin
2) Alfafa 
3) ESP (ganti cinch)


Pesanan penaja :
"tiada jalan pintas untuk mengurangkan berat badan kerana pertambahannya berlaku dalam jangka masa yang lama. Jadi proses pengurangan berat badan perlu dilakukan secara berperingkat-peringkat dan janjinya selamat"



boleh email / hubungi di
 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...