Friday 9 May 2014

CANCER SURVIVOR : KISAH BENAR PRESIDENTIAL MASTER LAW CHU HIAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuaaa....

Pengguna shaklee bukan aje terdiri dari melayu sahaja tau.. Tapi ni seorang bekas pembaca berita Edisi siasat di NTV7... Nak tahu selanjutnye...

-------------------------------------------------------------

Law Chu Hian merupakan bekas pembaca berita NTV  7 dalam rancangn Edisi Siasat. Suatu ketika dahulu beliau merupakan penghidap kanser. Namun itu semua tidak mematahkan semangat beliau untuk berikhtiar menjadi sihat.

Salah satu ikhtiar beliau sudah semestinya tonik ajaib Shaklee iaitu Vivix . Vivix , satu-satunya tonik yang di cipta ekslusif dari Shaklee  yang membantu membaik pulih sel  sehingga ke DNA manusia.

Ia sangat kaya dengan ramuan aktif seperti resveratrol dan ramuan aktif lain yang memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan dan manfaat kesihatan yang lain. Baca sini untuk info lanjut.


Seperti yang anda semua boleh lihat dari gambar di atas, tahap kesihatan dan perubahan fizikal Law Chu Hian tersangat banyak perbezaannya. Belaiu kelihatan sangat sihat, cergas, bertenaga dan semakin kacak bukan? Cuba teka berapa umur beliau?

Disebabkan keberkesanan produk Shaklee inilah, sekarang beliau sudah bergelar Presidential Master di Shaklee. Niat yang sungguh suci menyebabkan beliau serius aktif di dalam perniagaan ini bagi membantu lebih ramai lagi insan-insan yang senasib dengan beliau suatu ketika dahulu.

"From chemotherapy to near-death experience to total recovery, it's my mission to uplift and to support all who had or having cancer (or other chronic illnesses), and together, we empower one another in our journey."


Alhamdulillah manusia hanya berusaha Allah jua yang menentukan. Pesakit KANSER , Vivix ini ikthiar untuk anda.

Inilah kisah seorang 'cancer survivor', Presidential Master Law Chu Hian yang boleh di jadikan ikhtibar buat kita semua agar tidak mudah mengalah dan terus berikhtiar.

Sesungguhnya Allah tidak suka kepada hambanya yang malas berusaha dan berputus asa.

KEBAIKAN VIVIX
====================


 Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...

Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee - empire subang
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907

SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Za Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...