Friday 19 July 2013

TIPS UNTUK YANG BARU DALAM BISNES DI INTERNET

Assalamualaikum.. sharing ni sy petik dari blog irfan khairi - jutawan internet... Banyak info dan maklumat dari blog / tulisannya yang jadi inspiration to me... senang citer terbakar jiwe.. hehhehehee...ok here tips / guide untuk kepada mereka yang nak berjinak-jinak kepada bisnes online...

Jika anda seorang yang baru ingin memulakan bisnes di internet/online, ada beberapa perkara yang harus anda beri perhatian, diataranya adalah:                                

      Sebelum anda menyertai mana bisnes online yang banyak ditawarkan di berbagai laman web, periksa dahulu kredibiliti website, penyelenggaraan perniagaan tersebut melalui search engine, gunakan google, yahoo atau yang lainnya. Jika ada perkara-perkara yang meragukan atau negatif, anda patut berhati-hati.



      Pastikan terlebih dahulu apakah ada ahli yang sudah dibayar. Anda boleh menghubungi mereka melalui email atau messenger.

      Sebelum mengambil keputusan untuk menyertai, fikirkan baik-baik potensinya, berapa modal yang harus anda keluarkan, berapa banyak masa dan tenaga yang harus anda lakukan untuk memulakan pekerjaan anda, dan berapa banyak keuntungan yang akan anda dapat. Kirakan sebaiknya, jangan sampai anda hanya membuang-buang masa,tenaga dan fikiran hanya untuk keuntungan yang tidak seberapa.



      Persiapkan diri anda. Jika anda sudah putuskan untuk menyertai, pastikan anda sudah mempunyai bekal kemampuan dan ketrampilan yang diperlukan untuk memulai kerja anda. Jika kemampuan dan ketrampilan anda belum cukup, sila timbangkan semula niat anda.

----------------------------------------------
INGIN TAHU lebih lanjut latar belakang top bisnes online di masa kini.. tentunya lah shaklee.. Anada boleh klik --> ABOUT SHAKLEE

BERSEDIA UNTUK MENJANA PENDAPATAN SERENDAH 2angka dan naik ke 4-5-6angka SEBULAN?? ---> TAMBAH PENDAPATAN
(Startinglah Secara Partime bagi yang bekerja / fulltime bagi yang tidak bekerja)

BAGAIMANA NAK REGISTER SEBAGAI AHLI SHAKLEE...
Klik --> REGISTER

YANG REGISTER FREE TU MACAM MANA PULAK
klik --> REGISTER FREE

BERMINAT..??? Anda boleh teros PM/ CALL/ WASEK/ SMS K



Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...