Wednesday 10 July 2013

MIGHTY 3 GEMS SHAKLEE TOP ITEM SEMASA PUASA

Assalamualaikum.. ALHAMDULILLAH... 1 ramadhan bulan yang penuh keberkatan bulan keampunan bulan yang penuh barakah... Selamat berpuasa Kepada semua umat islam seluruh dunia...

Dah lama tak puasa ni.. macam mana agaknya kita nak kekalkan STAMINA, kerja harus diteruskan kan...?? Di bulan ramadhan ni jugak, time ni lah untuk mendidik hati... FEEDING UR SOUL  BUT NOT FEEDTING THE STOMACH!! JOM START OUR JOURNEY... :))


SIAPA BELUM JOIN - > JULY SPECIAL 2013<- MEH LA JOIN... :)))

ALHAMDULILLAH HARI NI PUASA.. SOALAN NYA ADAKAH ANDA BERSEDIA??? OH sedia tak sedia anda wajib menunaikannya... hihihiiii

Mari saya perkenalkan set Mighty 3 Gems Shaklee yang pastinya akan memberi anda pengalaman puasa yang berbeza. Badan anda akan rasa lebih cergas dan lebih sihat ketika berpuasa. Jom berpuasa dengan Shaklee!

Set Berpuasa Shaklee atau Shaklee Mighty 3 Gems mengandungi 3 jenis minuman berkhasiat iaitu ESP (Energizing Soy Protein), Meal Shakes dan Performance Drinks.

Kenapa saya mensyorkan anda berpuasa dengan Shaklee Mighty 3 Gems?

Apa fungsi minuman-minuman berkhasiat ini?

Energizing Soy Protein
- sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.

Meal Shakes
- sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

Performance Drinks
- minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar. Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Set berpuasa terbaik dari Shaklee
Set Mighty 3 Gems ini amat sesuai untuk :-
-Ibu mengandung
-Ibu yang menyusukan anak
-Orang yang bekerja berat (menggunakan tenaga badan)
-Warga tua
-Kanak-kanak (terutama yang baru mula berpuasa)
Remaja/Pelajar

HARI NI AWAK SAHUR APE???? SO, HARI NAK BUKA APE?? Pastikan semuanya memadai bukan membazir.. dan jangan lupa set yang best ni.. sangat-sangatlah membantu lebih2 lagi anak-anak yang baru nak belajar berpuasa, ibu2 preggy, dan yang berkerja keras tu.. hehehehee...


Hubungi saya untuk mendapatkan set ini.

Selamat puasa !

masharyana / edmas077@yahoo.com / 016-6810844 / fb : Za fair / id 869907

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...