Saturday 20 July 2013

TESTIMONI KESUBURAN : PLANNING FOR PREGGY

Assalamualaikum.. Selamat bersahurrr.. Haa!! Sahur makan p??? If tak lalu sangat nak makan nasik tu atleast minum j.. bukan p untuk mendapatkan keberkatan.. Tapi if dapat sahur ngan sempurna lebih baik rasanya.. hihiiii.. Pengalaman sy semasa bersahur SEBELUM KAWEN.. since dari kecik sampailah belajar kat poli memang tak sahur KECUALI lau balik kg... tu dah macam dipaksa aku terpaksa.. cox kecian kat mak.. dah prepare semua tapi xmakan.. so, sjk tu makan lahhh.. TAPI mase kecik2 dulu , Zaman sek rendah... bersagur ngan semua siblings memang best.. nak-nak lagi ade adik beradik yang ramai.. seriesly,, i miss that moment too much.. miss him a lots... Tapi sejak bergelas wife orang ni.. lagilah wajib bangun kan.. nak prepare makan, Now da Rasa perasaan seorang mak.. hahahhahhaaa.. rasa bersalahnye!!! mak im shory.. :)))

Kepada mereka yang selalu terlepas.. terlewat atau pon xmampu nak bangun gara-gara sayang nak tinggalkan tidur anda.. minum j lahhh... Ni MINUMAN TENAGA dari shaklee untuk anda..


 ESP + PERFORMANCE DRINK + MEALSHAKE
 Nak senang nak sedap.. Bancuh ketiga-tiga item ni dan minum sekali... nak rasa fresh den lebih lazat letak ais dulu... memang sedappp!!!! Tenaga plak, insyallah anda sendiri akan merasa kelainannya... Ni pon ade yang mention dah.. 'Lau minum ESP kurang rasa lapar.. Tu yang best tu n paling best dapatlah diet... '


 okayyy.... Actually mas nak cite & nak share kan TESTI planning TO PREGGY.. OH!! ni xd edit.. xd tokok tampah.. Ni special testi from our cust dari secret group.. anda nk join dengan kami.. Beli lah dulu.. hihihiiii.. ok jom kite check it da outtt....


TESTI PREGGY - Nurul Huda

salam to all pengguna shaklee..1st time nk share my experience wif shaklee..1st thing 1st..syukur ya Allah, ats rezeki yg Kau kurniakn kpd ku..& many2 thanx to ummi Nur Izzati Che Jawias..knalkn shaklee pd sy..sy mncari2 set utk kesuburan..mse tu stahun 2bln dh kawen,xde rezki anak lgi(klu dgr cm xdela kritikal sgt kn sbb bru stahun kawen..huhu..tpi umur da nk msuk angka 3 kt dpn tu,bmbangla jgk)..ti suggest kt sy vit e,zinc, alfalfa & esp(xamek gla sbb sy xde aturan period sy normal n xde mslh senggugut)..sy mkn ngn hubby..alhamdulillah, dlm sbulan ++ sy mkn, finally i've got 2 line appear at pregnancy stick test..syukur yg amat, Allah s.w.t shj yg tau prasaan mse tu.ant org yg t'awal yg tau,ofkos la my shaklee advisor,Ti..tpi sy xbrani nk share kt sgl lgi mse tu sbb awl2 pregnancy de bleeding(doc bimbang rahim xkuat,tkut keguguran)..then,sy continue mkn set ibu mengandung..b comp,vit c, vitalea, esp..alhamdulillah,tuhan pnjngkn umur janin sy..da buat buku merah..n wat makes me always smile..tiap kli p appointment, mesi yg cek urin mesti kate.."bgus ea awk ni..hb tinggi je"..sy just senyum..hehe..alhamdulillah,selain hb tinggi..gula dlm drh xde..tekanan drh normal now,i'm 3month pregnant..smlm p scan,doc ckp baby shat..da nmpk kaki gerak2..nmpk degup jntung..1st time ibu tgk syg,nk mnitik air mate ibu..huhu..to all womens out there, dat still struggling to have babies..jgn cpt putus asa..stp org,tuhan dh tentukn mse yg terbaek utk kte,menimang cahaya mate..so,dun stress..enjoy ur life..sntiasa berdoa pd-Nya..ikhtiar,usaha kne sntiasa ada(taking shaklee's supplement is one of my effort..kne sntiasa ikhtiarkn =))..then,bru kte tawakal..b'serah pd-Nye..pnjng stori mori ni..sy cme nk share the benefits..bnde yg bgus,kte knela share..sharing is caring ..now, i'm also one of shaklee's independent distributor..sy yakin dgn shaklee..dats y nk kongsi ngn semua org..hope my share,will give benefit to others


(Click photo 2X)



Marimar Er

:: HAMIL SELEPAS 2 BULAN AMBIL SET KESUBURAN ::

Hi Dearies,

Saja nk share testimoni kt sini... Saya berkahwin hampir setahun.... saya mula ambil produk shaklee utk kecantikan kulit bermula april tahun lepas.. selepas saya berkahwin saya ambil ESP, vitamin E & Shaklee Collagen.. ada juga ambil GLA Complex utk period saya.... sejak berkahwin saya dan suami memang selalu je travel... kadang2 atas urusan kerja... kadang2 jalan2 je... Belum terfikir nak ada baby.. walaupun kami x pernah merancang.. mungkin belum ada rezeki..


Tapi.. lepas tengok kawan2 yang baru je kawin... terus je preggy.. membuatkan saya mula merasa yang saya pun teringin utk mengandung. Memang tak nak tunggu lagi... April lepas...saya contact ibu saudara saya merangkap shaklee distributor.. dia cadangkan saya ambil vitalea, b complex dan vitamin C di samping meneruskan GLA complex... untuk suami ambil vitamin E & Zinc utk kesuburan lelaki...


Harini, sudah 1mnggu period saya lewat... tekak mula rasa mual, pinggang rasa lenguh2... saya rasa pelik.. pagi tadi... sebelum mandi... saya terdetik utk cuba buat upt... memang ada je simpan dalam laci, since saya ni memang bekerja di hospital. Lepas saya titikkan urine pada alat tu... saya biarkan je.. dan pergi mandi.... lepas dh siap mandi... saya lihat sekali imbas je alat tu..saya terkejut sbb 'positive' saya terus kejutkn suami saya...die sangat teruja..tak tau nak cakap apa...smpai je di tempat kerja..saya recheck,but still same 'positive'.... Then saya ke gyne dctor utk scan.. alhamdulillah... janin sudah terbentuk dan berkeadaan amat baik di dalam rahim saya...

Alhamdulillah sekali lagi.... saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan set kesuburan Shaklee utk suami & isteri... kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya... lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting Usaha... 😊

 

(Click photo 2X)


Alhamdulillahhh.. Kite hanya merancang dan berusaha TAPI ALLAH jua yang menentukan.. Sekiranya anda salah seorang yang PLANNING FOR PREGGY.. mas galakkan sangat tok try set kesuburan shaklee ni.. TAK RUGI malah banyak bonus yang awak dapat.. Dalam SET KESUBURAN ni terdapat juga Vitamin untuk kecantikan.. So, Maksudnye Bukannya memperbaiki hormon + bagi subur + dapat cantik plak.. hihiihiii... best kan set ni.. so, ape lagi.. jom lahh order lelaju...

Set Kesuburan Shaklee...

nak Lagi best boleh ADD ESP



Oh ye.. Set kesuburan Tu LENGKAP untuk SUAMI & ISTERI

Selamat Maju Jaya... :))



Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...