Friday 26 July 2013

SHAKLEE TAWAR PELUANG PENDAPATAN LUMAYAN


[SIAPA ANDA]

Shaklee sponsor Utusan 7 JUN 2013.. terang dan jelas tajuk tu 'shaklee tawar peluang pendapatan lumayan'.. 


PETALING JAYA 7 Jun - Pengeluar produk kesihatan, penjagaan diri dan rumah, Shaklee Products (M) Sdn. Bhd. (Shaklee Malaysia) merancang menawarkan lebih peluang perniagaan kepada masyarakat khususnya golongan ibu muda bagi meningkatkan taraf hidup dan ekonomi mereka.

Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson (gambar) berkata, rancangan tersebut didorong oleh pencapaian cawangan syarikat itu di Malaysia yang telah mencatat prestasi amat menggalakkan sejak mula beroperasi pada 1995.

Katanya, pasaran produk kesihatan menjanjikan potensi yang besar memandangkan tahap kesedaran rakyat negara ini dalam peringkat yang amat memberangsangkan.

"Bagi tempoh tiga tahun kebelakangan ini, penyertaan masyarakat khususnya golongan ibu muda dalam perniagaan syarikat semakin menunjukkan peningkatan.

"Kami lihat ramai ibu muda suka melibatkan perniagaan sedemikian kerana ia mudah, dapat bekerja dari rumah dan secara tidak langsung menyumbang kepada pendapatan isi rumah sementara menjaga anak-anak mereka.

"Malah perniagaan ini bukan sahaja memberi keuntungan kepada mereka tetapi kepada semua lapisan masyarakat tanpa mengira kaum, umur dan jantina.

"Saya berharap Shaklee dapat membantu meningkatkan kehidupan rakyat dengan membuka peluang kepada pencari kerja dan peniaga sepenuh masa atau sambilan yang berhasrat menambah pendapatan sedia ada termasuk golongan suri rumah, ibu tunggal dan warga emas," katanya dalam temu bual di sini semalam.

Turut hadir Pengurus Besar Serantau Asia Tenggara Shaklee Malaysia, Victor Lim.

Richardson berkata, dengan inisiatif demikian ia dapat menggalakkan lagi ibu muda supaya lebih menghargai nilai diri dengan penguasaan ilmu pengetahuan dan maklumat mengenai perniagaan.

Tambah beliau, pihaknya membuka peluang kepada orang ramai untuk mengetahui dan mempelajari teknik dan kebolehan berniaga yang bermula dari bawah, seterusnya ke peringkat lebih tinggi dengan pelaburan modal sebanyak RM600 bagi memulakan perniagaan.

Mengulas mengenai kemajuan operasi Shaklee di Malaysia, Victor berkata, sejak penubuhan syarikatnya, pihaknya sudah mempunyai lebih 170,000 ahli termasuk pengedar dan ketua jurujual yang komited dalam penjualan produk.

Dalam perkembangan lain, Richardson berkata, Persidangan Kebangsaan Shaklee 2012/2013 akan diadakan di Sunway Resorts Hotel & Spa esok
bagi memberi pengiktirafan kepada pengedar dan penjual produk Shaklee.

sHAKLEE menawarkan sumber pendapatan tanpa had --> JUTAWAN.. tu bukan omongan kosong.. anda pun boleh juga.. jom join kami jadi jutawan.. hanya dari rumah dan ada berpeluang... 7 JUN LEPAS, rata-rata ramai ibu-ibu muda dan golongan MUSLIMAH yang dapat CAR BONUS.. dan bukan sahaja muslim.. malah semua bangsa pon boleh join kami...

ye benar shaklee tawarkan peluang pendapatan LUMAYAN.. sy hilite lumayan ye.. dlm grupjutawan ni dah ada yg skor 6angka.. 5angka pun dah byk sekarang.. 4angka pun ramaiii dah skor bulan2..3angak dan 2angka jgn cite la... dah beribu2 org dah kan kan kan..

KISAH BENAR - KAK CERY

1st time sy attend motivation rally pada 201..sy cume bergelar sup yg time tu dpt dlm 2k je sebulan.. dgr sharing dari master andrew.. dia dah stabil tu dgn income dlm 90K..eksaited dgr dia cite.. dia ckp hari2 rileks duit masuk bulan2.. dgr 90k tu mmg terkujat saya... terus sy ckp.. aikk apsal dia dpt 90k aku dpt 2k je... SHAKLEE kan ADIL shaklee tak ckp.. okey muke u ensem la.. dpt extra 2k... ooo u pandai ckp bahasa jepun. .dpt extra 1k... ooo u pandai menari dpt extra rm500.. ooo u pandai buat kek dpt exyra rm5k. oooo u ni engineer besar ke.. dpt extra rm2k.. oooo u ni model ke.. dpt extra rm2k.. oooo u ni comel la hidung mancung, pipi gebu.. dpt extra rm100... SO KENAPA DIA DAPAT 90k.. sy dpt 2k?,, so lepas dengar tu.. sy cabar diri saya.. okey saya akan dpt mcm yg dia dpt.. shaklee takde limitkan kat sape2. sy BAYANGKAN DGN JELAS BILA SY AKAN skor mcm tu..

SESAPER SHAJA BOLEH.. tak kisahla u melayu ke cina ke india ke. hidung mancung ke kulit putih ke merah ke oren ke u engineer ke lawyer ke cikgu ke surirumah ke lelaki ke perempuan ke... sume tu bukan krieteria marketing plan shaklee... marketing plan shaklee telus.. all you have to is DUPLICATE, wiling to work hard, keluar dari comfort zone, CLEAR GOAL , BIGGER DREAM, FAITH...
TAPI INGAT semua tak dibina dalam sehari..sebulan.. dua bulan. 6 bulan. TIDAKKK... it takes years...


mungkin bagi anda RM500 sebulan kecik j... TAPI bagi sesetengah pihak RM500 sebulan sangat besar maknenya.. dapat setlekan belanja rumah, setlekan belanja anak sekolah dan banyak lagi... Bagi yang dah berkerjaya BERJAYA... tiap bulan income dah terlebih dari yang sepatutnya.. orang kata bab duit ni xd masalah lah.... TAPI masa ngan family , anak-anak cukup k.... bukan rase puas hati anak-anak membesar depan mata sendiri... duduk umah pon dapat income... :)


SO KALAU ANDA INGIN JOIN SAYA... Live & afford the kind of life most people only dream about.. SILA MUHASABAH DIRI.. siapa anda...


Mas | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...