Wednesday 16 April 2014

KECANTIKAN DARI DALAM.. BERMULA DARI SEKARANG..!!

TIPS KULIT CANTIK DARI DALAMAN
===========================

Kadang kite ni lupe.. nak cantik  tapi pentingkan luaran sahaja, Beli cream muka beratus bagai.. tapi effect nye di kala menggunakannye sahaja... Time cream tu dah habis.. dan tak mampu nak beli... camner? kesan dan hasilnye masih same ker? ADE yang lebih terok.. pas benti j gune cream tu.. jerawat naik.. kulit kusam datang.. plus berminyak... fuhhh!!! rimasss! ini ker yang awak mahukan..???

Apa kate start dari dalam.. suburkan kembali sel dan kolegen dalam kulit anda dan biar terserlah dari luar... Kulit juga perlukan makanan.. untuk terus hidup subur.. dan supplement yang betul adalah yang sesuai... INI supplement untuk kulit awak... ESP + VIT E + VIT C + BCOMPLEX

Raya dan dekat... sempat ker cantik ni..??? for me, awak boleh jika awak pk boleh..! so, sempat lah...


Pemilihan produk untuk kecantikan adalah sangat penting. Terutamanya untuk memastikan kecantikan yg diperolehi adalah untuk jangka masa panjang.. Bukan 'yo yo' effect je..

Set Kulit Cantik dari Shaklee ini adalah gabungan vitamin-vitamin yg paling optimum untuk penjagaan dan pemulihan kulit agar terus licin, cantik dan awet muda untuk jangka masa panjang.

Kenapa? Sebab ia lengkap dengan sumber vitamin dan mineral yg mampu membantu menjadikan kulit licin, gebu dan awet muda iaitu:

Energizing Soy Protein (ESP) 
- kandungan protein & asid amino membantu memelihara & memperbaiki sel kulit agar parut luka/parut jerawat semakin hilang. Protein juga membantu melicin & menganjalkan kulit; bukan sahaja muka malah kulit seluruh tubuh anda akan menjadi licin & lembut.

Vitamin E 
- membantu memperbaiki sel, mengurangkan kedutan & menjadikan kulit awet muda. Boleh dijadikan masker untuk menghilangkan jerawat pada kulit wajah.

Vitamin C
   -  Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, cuaca, AC, asap rokok, dsb).
  -  Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle).


 B Complex
   - membantu dalam menukarkan karbohidrat kepada glukosa untuk penghasilan tenaga kepada tubuh badan
  -  membantu dalam menukarkan lemak kepada protein( ini membantu nervous system berfungsi dengan normal)
  - Vitamin B juga penting untuk pembentukan sel badan jadi ianya penting untuk awet muda, kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban, membantu untuk kecantikan kulit, rambut dan mata, kekuatan kuku


 APA KATA mereka setelah mengamalkan Set D Shaklee ini :



 
SET D + ESP



Tak kenal maka tak cinta. Tak percaya? Sejujurnya saya tidak memaksa anda untuk percaya pada kata-kata saya, tapi saya menyarankan anda harus mencubanya sendiri untuk anda rasai keberkesanannya.

Nak Set Budget pun ada.. Jom cantik sekarang! (^_^)
Raya nanti tak perlu lah nak menyorok kat bilik / dapor aje..!



Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FBZa Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpageZa Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...