Saturday, 25 February 2017

BADAN LETIH PERUT BUNCIT , BERAT MENINGKAT

TOKSIN BANYAK BADAN MUDAH LETIH.

Sapa ade pakej lengkap ni >> badna letih lesu, nak wat keje apa pon rase cepat penat... perut mengandungi,,, adududuuu.. kalo mengandung ape gak.. (buncit) lepas tu berat makin meningkat.. takle tahan la... nak raya ni .. nak beraya la dengan konpident nye...
stress mikior nye 


.
" Sis, lepas minum green apple plus ni, badan rasa segar je kan? Dah tak mudah letih macam dulu. Sekarang setiap hari lawas je membuang. Dah lost 3 kg. Best!! " - Julia
.
" Perut kita rasa lapang je lepas minum. Lega rasa. Lagi 1 sedap jus ni. Rasa nak minum banyak2 kali ;) " - Kina
.
Anda nak merawat masalah sembelit dan berat badan?





.
p/s : Kami poskan guna pos laju. Kos penghantaran kami tanggung (y) ke semenanjung malaysia :)
.
.
Whatsapp " GA " ke +6016 - 6810844

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...