Monday 11 May 2015

TEMPAHAN BAJU RAYA DAH TUTUP : AKU YANG MATI KUTU




Semalam kol makcik tukang jahit...

aku : bik, nak buat baju raya ni.. bukak lagi k?
dia : tahun ni tak jahit. paman tak bagii
aku : alaaaa.. nak jahit mana nih


Wuuuuuu.. Nanes bucu katil.. Mana nak jahit baju sponser ni... Rezeki tahun ni akak sponser bahan tok wat baju raya then aku mati kutu nak pi hanta mana...

Sebelum die bagi tu memang dah planning nak beli siap ja.. memang a few years ni sejak badan nampak kurus sikit aku dah beli siap ja.. tak dan la nak bagi tempahan menjahit.. Dulu ye ak mesti tempah cox badan saiz besarr malu kot nak beli.. hahah
NOW tak lagi.. dah kuruih da hang.. Anak 1 menten lagi boleh la nak berfesyen2 sikit..
tapi maslahnya harith fully bf so, baju yang ak nak tu mestilah kena friendly tok bf.. memudahkan ak nk selak2 on public..

sekarang ak dah mati kutu





Ni la antara fesyen yang buat hati tertarik... Nampak macam old fesyen je tapi la ni baru berkenan.. lantak la.. hihiiii


Haiii la baju raya.. tak da kah yang design sama macthing ngan baby boy..! awat semua macth ngan baby gurl ja.. jeles ai is tau..!


Tak pa la kita beli siap ja... Badan dah kuruih baju apa pon muat.. tunggu aku ja la yang cerewaet ke idak.. yang sesuai selese nak BF si bujang kesayangan ni...

Korang yang NAK SELIM MELIM sebelum raya... Aku sangat suggest ambik set kuruih ni... Aku kuruih ni pon sebab amik set ni la... Dari bujang -> nak tunang -> kawen -> Anak 1.. menten ja.. Berat tak naik mendadak.. makan pon tak hinggat dunia.. heheheee... Alhamdulillah senang jaga badan sebab aku consume vitamin ni...

Tak perlu nak exercise over2 sangat, lagipon bukan ade masa,,, Amik supplement / vitamin yang betul bagi mempercepatkan pembakaran lemak dan pembuangan dari sistem kumuhan.. Alhamdulillah berkesan.. lelagi aku ni gile makan.. cepat lapar..



Ni set kuruih yang aku gitau tu... Confrim kuruih dan berkesan.. Nak raya ni, sape la tak nak nampak gorjes2 kan.. Even anak dah berderet pon still nak nampak gorjes.. Inilah pompuan... ALA lelaki pon tak kurang sama... Set ni sesuai juga untuk lelaki yang nak kuruih dan sado2 tu... Ada lagi masa dan sempat kurus tau sebelum raya ni...Cepat2 rempat sebab ada special menanti anda :)



Nah testimoni berjaya kuruih... Anda bila lagiii..? 

Jangan di tenung lama tapi bertindak sekarang...!


Boleh klik ORDER untuk cara-cara membeli..



boleh email / hubungi di

 Serta Mas akan guide semua customer2 yang purchase dengan Mas SAHAJA :) 
Dan jangan risau, Mas akan guide dan ajar jugak cara-cara makan yang betul set vitamin ni.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...