Tuesday 6 January 2015

KENAPA SAYA SUKAKAN VIVIX

Salam semuaaaa...!!!

Sedia maklum saya memang pengemar vivix... sebab sedapppp dan power..! 
Vivix - jus anti penuaan terbaik!
Pernah dengar tentang 'Paradox Perancis'?

Paradox Perancis dikaitkan dengan fenomena di mana orang2 Perancis yang diet mereka tinggi lemak tepu. Akan tetapi mereka tidak mengalami masalah obesiti sepertimana orang- orang Amerika. Mereka juga dikatakan kurang mengalami masalah jantung koronari, diabetes dan penyakit moden lain.

Paradox ini diwarwarkan di USA pada tahun 1991 dengan spekulasi kuat menyatakan bahawa wain merah lah yang mengurangkan kemungkinan penyakit jantung di kalangan orang Perancis. Bila mereka mengkaji wain merah, mereka menemui kandungan Resveratrol yg tinggi.

sejak dari itu,banyak produk anti penuaan dengan kandungan resveratrol yg tinggi dicipta.



Shaklee mencipta Vivix, satu tonik yang penuh dengan Resveratrol yang dihasilkan daripada anggur Muscadine. Anggur ini mempunyai set tambahan kromosom yang menjadikannya lebih mudah diserap berbanding produk lain.

Selain itu Vivix ini kaya dengan anti-oksidan. Vivix melambatkan penzahiran segala penyakit penuaan. Ia bermanfaat dalam 4 cara:

**--** Vivix melindungi dan memperbaiki DNA sel
**--**Vivix mengaktifkan regulator genetik yang melambatkan proses penuaan sel
**--**Vivix menggalakkan biogenesis mitochondria. Mitochondria adalah 'pek bateri' utk sel kita.
**--**Vivix melindungi pembentukan protein AGE yang berupaya memusnahkan sel.



Sebotol bertahan selama sebulan. Anda cuma ambil sesudu kecil sehari, tetapi kesannya sangat mengagumkan. Rasanya seperti jus ribena pekat, dan ianya ditanggung HALAL

Saya start consume vivix sejak jual botol pertama.. Sangat2 berterima kasih kat en.shafeek tu.. sebab die saya pon nak try vivix.. dah jual tak cuba sendiri, rugi lah kan... so, try sendiri.. yang masa tu saya ada masalah jerawat yang terok... dan tak habis lagi sebotol..guest what.. sungguh mengagumkan, jerawat tu semua pudar dan semakin hari hilang terus..! itu 2tahun lepas.. Dan sekarang 2015, saya tiada lagi jerawat.. syukurrr..! berhasil :)
masalah jerawat..??? saya tak perlu risau lagi.. ehheheheheee


uncle ni minum vivix 14hari only.. nengok muka... berseriiii...!!!! 
nak hasil camni... do pm me.. nanti mas kasi detail :)


Banyak lagi info mengenai Vivix yang pernah saya tulis di sini!
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Sepanjang bulan Jan 2015 ini, promosi Vivix berlangsung. Bila anda beli 6 botol percuma sebotol. Harga untuk sebotol sudah jatuh sebanyak 15%. Bila anda beli 2 botol, dapatkan keahlian percuma. Dapatkannya sekarang :)



Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct supplement shaklee ni  di hq or branches
boleh guna id saya...





Shaklee id; 869907
Name ; Masharyana Mashuri
Hp ; 016-6810844

Hq shaklee
Penang branch - pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch - bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- Sri rampai
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id :869907

SEDANG & INGIN MENCARI SIDE INCOME..??? HANYA DARI RUMAH..

  Hubungi Saya segera,

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya
di FB Za Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpageZa Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...