Tuesday 26 March 2013

Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung? – Kajian Saintifik Membuktikannya.

assalamualaikummm... hai, ramai jugak yang bertanyakan VIVIX ni.. so, today zf nak sharekan about VIVIX... pada dasarnye vivix bukan j tok kecantikan, awet muda, bahkan LEBIH DARI ITU... majoriti yang amik n berminat ngan vivix ni untuk kecantikan mereka.. tapi ape yang lebihnye.. mereka beli vivix untuk ibu bapa mereka, n juga kesihatan mereka untuk jangka masa yang panjang kelak... so, sangat berbaloi vivix ni.. lebih dari satu kelebihan dan bukan untuk kecantikan semata-mata... jom kite berkenalan ngan vivix ni...





Apakah itu Vivix?

Vivix ialah sejenis minuman campuran botani, merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


Apa yang hebatnya tentang Vivix Shaklee?

Fakta 1: Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

Fakta 2: Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.

Fakta 3: Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

Fakta 4: Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.

*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods

See, VIVIX untuk mengubati kanser & jantung... u never expect it.. mane taknye, memula consume tok jaga kecantikan.. aleh2 dapat bones plak!!! bestkan... hehehee... jaga jantung kite.. vivix da best la.. 

awak nk dapatkan vivix ngan best price + special free give.. of cox to my customer only.. konsultansi berpanjang? tu seharusnye.. hihihiiii...

masharyana / edmas077@yahoo.com / 016-6810844 / fb : Za fair / id 869907

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...